Începând cu luna octombrie, Virgin Radio Romania a adus alături de Rusu+Borțun Brand Growers o primă manifestare a platformei de poziționare a radio-ului sub umbrela #thishasaradio, care să întărească prezența brandului pe piața din România.
Lansat pe 9 ianuarie, postul a crescut rapid în preferințele audienței căreia i se adresează, tineri până în 29 de ani, pe care îi sincronizează în timp real cu tot ce e cool în materie de muzică, modă, filme, sport sau lifestyle.
Pornind de la premisa că este greu să fii la curent cu toate lucrurile cool care se întâmplă în acest moment din cauza aglomerării prea mari de informații, platforma #thishasaradio propune o manieră de a semnala cele mai importante manifestări, pe cele originale, amuzante, surprinzătoare sau pline de energie pozitivă, făcând mai ușoară experimentarea lor. Virgin Radio Romania vorbește despre acestea sub formă de atitudini, sunete, gesturi, culori, întâmplări, orice din sport și până la modă, din muzică și până la filme, din natură și până la tehnologie – iar muzica este cea care le generează și care este, la rândul ei, creată de ele.
„Cum ar fi ca toate lucrurile cool, care nu sunt neapărat audio, detalii vizuale din viaţă, să aibă un sunet electro? Cam asta a fost ideea. Virgin Radio să ştampileze aceste mici descoperiri, “chestia asta care are un farmec specific, are şi un radio, ar putea suna în felul ăsta.””, declară Mircea Crăciun, Group Creative Director.
Prima campanie de poziționare #thishasaradio a început să ruleze din octombrie și a avut acoperire media națională prin mai multe vizualuri de outdoor, precum și în mediul digital, prin ad-uri, dar și participări la evenimente și festivaluri, pe care le-a semnat cu stampila #thishasraradio. De asemenea, un manifest video a fost creat pentru a îngloba într-o serie de video-uri scurte atitudinea pe care Virgin Radio Romania o încurajează. Inițiativele de semnare a lucrurilor cool care se întâmplă în universul tinerilor care asculta acest radio vor continua în comunicarea de marketing, precum și în produs în sine, prin diferite semnaturi audio și conținut construit în jurul atitudinii pe care Virgin Radio Romania o celebrează.
“#thishasaradio este mai mult decât o campanie de imagine. Este o declarație. Este o recunoaștere a tot ceea ce ne reprezintă pe noi. Pentru că VIRGIN RADIO este o atitudine, este un stil de viață, este o experiență pe care ne dorim ca orice suflet tânăr să o traiască. Și noi îi încurajăm prin muzică, prin discurs, prin felul în care am ales să ne prezentăm în fața lor”, a declarat Marcela Stancu, Group Marketing Director.
Campania #thishasaradio a fost realizată cu ajutorul
– Rusu+Borțun Brand Growers: Cătălin Rusu, Bob Toma, Mircea Crăciun, Bogdan Pop, Miruna Macsoda, Anca Uscătescu.
– Lagardère: Andrada Burdalescu, Marcela Stancu, Bogdana Gușuleac, Alexandru Baculea.