Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Thinkdigital sustine Studiul Mediascope Europa

ThinkDigital

Thinkdigital sustine demararea proiectului IAB & Mediascope Europe Study 2012, studiu demarat in 28 de tari printre care pentru prima data se afla si Romania. Cercetarea are scopul de a descoperi comportamentul consumatorilor din Europa precum si similitudinile si diferentele dintre acestia.

Interactive Advertising Bureau Romania va anunta rezultatele cercetarii Mediascope Europa in 19 iunie. Mediascope a fost lansata in 2003 ca prim studiu european de consum in zona de media. Acesta masoara dinamica evolutiei comportamentului consumatorului in toate mediile de promovare, online, radio,TV, ziare si reviste.  Pentru prima data studiul acopera pe media online patru dispozitive PC, telefon, tableta si consola.

Metodologia studiului implica peste 50.000 de interviuri realizate online, prin teloefon sau fata in fata in cele 28 de tari, ceea ce pozitioneaza Mediascope Europe ca sursa principala de date privind comportamentul consumatorului European raportat la consumul de media si la comertul electronic.

Bucuresti, 14.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.