ThinkDigital, player major in digital advertising pentru regiunea centrala de est si sud-est in Europa, care are o prezenta consistenta si in Romania, a anuntat azi lansarea ofertei de trading si real time bidding, in cadrul unui acord cu TailWind si AppNexus.
Scopul ofertei este de a oferi publisherilor si advertiserilor din regiune posibilitatea de a recastiga controlul asupra veniturilor din advertising prin imbunatatirea eficientei. In acest sens, partenerul ThinkDigital va fi compania TailWind, care ofera expertiza in tehnologia de advertising, in calitate de partener AppNexus in peste 30 de tari din EMEA.
“Tradingul programatic este o evolutie disruptiva a pietei de digital marketing si va depasi 50% din titalul bugetelor de display in urmatorii 3-5 ani. Motiv pentru care publisherii si advertiserii trebuie sa aiba strategii clare. ThinkDigital va fi un partener de baza in acest sens”, spune Alex Karageorgis, managing director al retelei ThinkDigital.
Cei interesati de oferta pot cere detalii la adresa sales-net@thinkdigital.net. Compania a publicat si o analiza legata de importanta tradingului programatic, in cadrul unui post pe blogul companiei.
{mosloadposition user9}