Thinkdigital România și Q2M și-au anunțat, astăzi, în cadrul RoNewMedia – ICEE Festival, intenția de a intra într-un parteneriat strategic.
Conform parteneriatului semnat, cele două companii își vor uni forțele, începând cu 1 iulie 2012, cu scopul de a crea o entitate unică pentru vânzări digitale în media, care va alătura expertiza și influența locală a Q2M puterii internaționale și audienței uriașe acoperită de rețeaua Thinkdigital.
Odysseas Ntotsikas, Fondator & Managing Director al grupului de companii Thinkdigital “Acest parteneriat marchează un moment important in maturizarea pietei digitale de publicitate. Pentru jucătorii din advertising, înțelegerea reprezintă accelerarea ritmului și creșterea amplorii inovației digitale prin combinarea punctelor forte, resurselor și activelor complementare ale ambelor companii într-un partener valoros, de o mărime care să permită ample proiecte de marketing digital”.
Adrian Stănescu, Managing Partner Thinkdigital România: “Thinkdigital România a fost cunoscută în piață, din 2008, drept o companie inovatoare în tehnologia publicitară, care a adus în piața românească servicii unice precum Thinkdigital International Network, Mediamind, Windows Live Messenger și, cel mai recent, Facebook și Skype. Cu acest parteneriat apăsăm pedala de accelerație pentru a ajuta jucătorii din industria românească de publicitate să realizeze pe deplin potențialul marketing-ului digital, pe o scală locală și internațională”.
Dragos Stanca, Fondator & Managing Partner Q2M: “Am ajuns cu creșterea afacerilor noastre până în punctul în care acoperirea regională și internațională este esențială pentru a atinge următorul nivel al dezvoltării. Portofoliul nostru, cunoștințele la nivel local, alături de portofoliul internațional oferit de noii nostri parteneri de la Thinkdigital, cu Facebook și Skype drept cap de afiș, vor crea un mix unic pentru adevertiseri, agenții media și clienți. Începând cu 1 iulie, forța parteneriatului dintre Q2M și Thinkdigital va crea cea mai mare rețea de advertising din țară, ca reach, într-o piață în care consolidarea este vitală”.