„Conform parteneriatului semnat cu Facebook, Thinkdigital Romania a fost desemnat reprezentantul de vanzari al retelei de socializare.”
Conform parteneriatului semnat cu Facebook, Thinkdigital a fost desemnat reprezentantul de vanzari al celei mai mari retele de socializare, in Romania. Acest parteneriat a fost demarat si in alte tari din Europa Centrala precum si de Sud-Est, printre care: Ungaria, Albania, Grecia si Cipru.
Odysseas Ntotsikas, Directorul General al Thinkdigital a declarat in cadrul evenimentului „All Things Facebook” sustinut la Atena, urmatoarele:
„Facebook a cunoscut o dezvoltare fenomenala in Romania. Potrivit unor analize ale pietei, lunar, peste 3,6 milioane de romani, petrec in medie pe Facebook 280 de minute, relationand cu cel putin 150 de prieteni. Publicitatea Premium realizata pe Facebook reprezinta o sansa unica pentru brand-uri de a-si atinge audienta vizata, in mod substantial si cu un impact major asupra acesteia, atat prin intermediul publicitatii video precum si prin alte formate interactive.”
Prezent la evenimentul ce a avut loc in Grecia, Rick Kelly, Director de Vanzari al Facebook pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa a declarat:
„Suntem entuziasmati sa anuntam dezvoltarea parteneriatului nostru cu Thinkdigital in Romania. In Grecia si Cipru, inceputul acestui parteneriat cu Thinkdigital a condus la cresterea volumului de publicitate prin furnizarea unor servicii net calitative in materie de customer service & support, in ceea ce priveste relatia cu advertiserii. Compania da dovada de o profunda intelegere a modelului nostru de business si a tool-urilor pe care le pune la dispozitie platforma noastra, incluzand Fan Pages, Ad-uri si Aplicatii, ceea ce ii ajuta in solidificarea relatiilor cu clientii lor. Avem deplina incredere ca vor avea parte de acelasi succes si in alta tari din Europa Centrala si de Est.”