Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Think short

Orice brand are nevoie de clienti fideli. De persoane care achizitioneaza un anumit produs sau serviciu. Sunt multi factorii care ii determina pe oameni sa adere la o marca anume.

Procesul de creare si de gestionare a marcii este unul pe termen lung. La fel, se considera ca un consumator va dori sa aiba ceea ce este la moda, nou, mai ales daca se potriveste cu stilul personal.

{viewonly=registered,special}

Cercetari temeinice au demonstrat si au relevat care sunt cateva dintre elementele ce stau la baza fidelizarii consumatorilor/clientilor.

Altele au adus prin rezultatele lor posibilitatea unei cunoasteri mai amanuntite a motivatiilor consumatorilor, observatii asupra comportamentului lor in achizitionarea de produse ori servicii.

Poate chiar mai mult decat in alte domenii, in branding este important sa se vina si cu idei noi, cu atitudini , cu perspective care pot rearanja intregul.

O imagine asupra construirii de marca este oferita in „Think short“ a lui Dan Herman, cartea disponibila spre download de unde speram sa aflati macar cateva lcururi interesante si de folos activitatilor si/sau afacerilor dumneavoastra.

PRwave va ureaza Lectura placuta!

{/viewonly}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.