Orice brand are nevoie de clienti fideli. De persoane care achizitioneaza un anumit produs sau serviciu. Sunt multi factorii care ii determina pe oameni sa adere la o marca anume.
Procesul de creare si de gestionare a marcii este unul pe termen lung. La fel, se considera ca un consumator va dori sa aiba ceea ce este la moda, nou, mai ales daca se potriveste cu stilul personal.
{viewonly=registered,special}
Cercetari temeinice au demonstrat si au relevat care sunt cateva dintre elementele ce stau la baza fidelizarii consumatorilor/clientilor.
Altele au adus prin rezultatele lor posibilitatea unei cunoasteri mai amanuntite a motivatiilor consumatorilor, observatii asupra comportamentului lor in achizitionarea de produse ori servicii.
Poate chiar mai mult decat in alte domenii, in branding este important sa se vina si cu idei noi, cu atitudini , cu perspective care pot rearanja intregul.
O imagine asupra construirii de marca este oferita in „Think short“ a lui Dan Herman, cartea disponibila spre download de unde speram sa aflati macar cateva lcururi interesante si de folos activitatilor si/sau afacerilor dumneavoastra.
PRwave va ureaza Lectura placuta!
{/viewonly}
{mosloadposition user10}