Bramac si the Syndicate au hotarat ca este timpul ca lumea sa afle ce protejeaza cu adevarat lucrurile de pret.
De ce? Pentru ca adevarul a stat prea mult deoparte, lasand spatiu pentru compromis cu alte sisteme de invelitori.
Pentru ca acoperisul Bramac este o solutie reala pentru un trai cu adevarat fara griji, in liniste si la temperatura ideala, toata viata. Facut din mortar din ciment, la greutatea optima pentru a rezista oricaror factori de mediu, o data pus pe casa, acoperisul Bramac asigura cumparatorului linistea in privinta sigurantei si durabilitatii, precum si admiratia vecinilor pentru o casa frumoasa.
the Syndicate, agentia de publicitate full service care se ocupa de toate brandurile Bramac presupune ca aceasta campanie nu va trece neobservata. Suntem mandri ca am putut spune adevarului pe nume, precum si Bramac “spune acoperisului pe nume!”, declara reprezentantii the Syndicate.
Campania este nationala si va fi difuzata pe TV (TVR1, N24, National TV, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Universal Channel), presa, internet, outdoor si POSM.
Reprezentantii Bramac declara ca the Syndicate a inteles intocmai brieful, fiind in cautarea a ceva indraznet, care sa atraga atentia si sa consolideze numele de brand Bramac, lider pe piata acoperisurilor din mortar din ciment . Ne asteptam, de asemenea, ca aceasta campanie sa fie preluata si de alte tari si consumatorii sa inteleaga avantajele folosirii acoperisurilor noastre, declara Cristiana Stoica, Director de Marketing Bramac.
Compania Bramac a reusit sa se impuna pe piata europeana de profil, fiind prezenta in tari precum: Austria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Slovenia, Croatia, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Bosnia-Herzegovina.
In septembrie 2004 Bramac a inaugurat la Sibiu prima fabrica din Romania destinata productiei de tigle si sisteme complete de accesorii la standardele internationale Bramac. Intregul proces de productie respecta normele in vigoare de protectie a mediului inconjurator.
the Syndicate este o agentie full service de publicitate care ofera servicii integrate de comunicare: strategie, creatie, trade marketing, merchandising, direct marketing, campanii online si evenimente.
Printre clientii the Syndicate se numara: Banca Romaneasca, Best Value, Unilever Foodsolutions, Green Panel, Wienerberger, Garrone, Terminal 1 Travel, Bancpost, Profi, T&G si Compania Indiilor Orientale.
the Syndicate crede in Before-the-line TM si After-the-line TM.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}