O data cu relansarea si revigorarea brandului Unilever Food Solutions in Romania, s-a lansat si campania Inspira un aer original, semnata de agentia the Syndicate.
the Syndicate a inteles nevoia de repozitionare si de raportare a UFS la necesitatile si asteptarile clientilor lor, reusind in acelasi timp sa sublinieze importanta produselor si serviciilor companiei in bucatariile din toata tara, declara Valentin Vernea, Head of Trade Marketing la the Sydicate. Mai mult decat atat, maniera in care agentia transmite acest mesaj este una inspirata din personalitatile patronilor de restaurante si bucatarilor din Romania, fapt care se traduce printr-o comunicare prietenoasa, energica, atent directionata.
Campania Inspira un aer original a avut ca punct de pornire un sondaj in urma caruia s-au ales cel mai des intalnite preparate culinare in meniurile din restaurantele romanesti, ne dezvaluie Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader la Unilever Food Solutions. Acestea si-au gasit locul in brosura Unilever Food Solutions ce va ajunge la mii de locatii la nivel national, pentru a fi preluate de patronii si bucatarii care vor sa isi improspateze meniurile, cu un minimum de efort, timp si bani.
Din punct de vedere strategic, agentia the Syndicate a ales o abordare aparte in ceea ce priveste impulsionarea vanzarilor produselor UFS, implicand bucatarii la un nivel personal. Astfel, acestia isi vor etala talentul gastronomic, postand pe site-ul campaniei www.inspiratiezidezi.ro o reteta originala proprie, preparata cu cel putin un produs marca UFS. Reteta castigatoare isi va trimite autorul la un inedit workshop culinar in capitala Irlandei, Dublin.
Mecanica campaniei Inspira un aer original nu a omis nici afacerea ce se afla in spatele unui meniu atragator si s-a orientat catre sustinerea acestuia. Si face exact acest lucru, oferind fiecarei locatii ce va plasa o comanda de produse UFS un kit de promovare personalizat, format din table tent-uri si menu insert-uri.
Prin intermediul acestei campanii construite de agentia the Syndicate, se deschid ferestrele, pentru ca patronii de restaurante si bucatarii lor sa inspire aerul original UFS, inovandu-si meniurile, dar in acelasi timp, adoptand solutii noi, elaborate special pentru a le creste valoarea afacerii.
the Syndicate a reusit sa se indeparteze de strategia “cumperi 2, primesti 3”, trasmitand in mod clar mesajul Unilever Food Solutions de a veni in intampinarea si in sprijinirea clientilor, eficientizand procesele operationale din bucatarie, dar si inspirandu-i sa creeze meniuri sanatoase si atractive.
Durata campaniei: 11 aprilie 2011 – 30 septembrie 2011
Echipa the Syndicate:
Valiu Vernea head of Trade marketing
Ileana Dumitrescu account manager
Florin Olingheru creative director
Adriana Bestea copywriter
Echipa Unilever:
Maria Gavrilescu channel marketing leader