Agentia de publicitate full service the Syndicate sarbatoreste 5 ani de activitate in care pasiunea si experienta membrilor au fost puse in slujba clientilor.
In 5 ani de parteneriat si colaborare rodnica, clientii au cules o recolta bogata de rezultate, dupa cum urmeaza:
Grande Panini. De la 900 la 15.000 de sandwich-uri vandute pe luna, ca rezultat al noii identitati vizuale si al dezvoltarii unui packaging indraznet si atractiv.
TRUST. O afacere adresata initial 100% B2B s-a orientat in proportie de 25% catre consumator. Am construit noua identitate de brand si am implemetat in Piatra Neamt, Cluj-Napoca si Craiova un nou concept de magazin, de revista lunara si de materiale dedicate instalatorilor si consumatorilor finali.
Laptaru Ghita. Un brand autentic romanesc, dezvoltat de la zero, pentru care am jucat atat rolul de agentie, cat si pe cel de department de marketing. Rezultatele au fost 100% crestere a distributiei numerice si 35% crestere a cifrei de afaceri intr-un singur an.
Banca Romaneasca. Zeci de campanii dezvoltate inca de la inceputurile the Syndicate, concretizate in mentinerea locului in clasamentul bancar intr-o piata extrem de competitiva, un efort sustinut care a condus la constructia noii platforme de comunicare pentru urmatorii 3-5 ani.
Bramac. Atingerea tintelor de vanzare planificate intr-o piata care a scazut cu 40 de procente. 3 ani de comunicare indrazneata si coerenta pentru categorie, direct la consumator, care a consolidat valorile brandului. 3 noi branduri de tigla la consumator si la distribuitorii Bramac, prin campanii dedicate si adaptate.
Unilever Food Solutions. Peste 50 de proiecte inovative si neconventionale, 20 de lansari de produse, campania Doggy Bag inscrisa in PR Awards, programe de Trade pentru bucatari si patroni de restaurant. Toate acestea au fost create, lansate si implementate impecabil, adaugand valoare pentru client, atat de business, cat si de imagine.
Magura. Cel mai nou brand pentru care comunicam, din septembrie 2012, prin dezvoltarea programelor de comunicare direct la consumator.
Cumpana. O campanie fresh, emotionala de comunicare catre consumator a programului Cumpana Acasa in puncte cheie de interactiune.
La 5 ani impliniti, ne amintim cu bucurie de implicarea in viata unor branduri sau companii precum Wienerberger – prin intermediul campaniei “Porotherm – Globul de sticla”-, Best Value, Festivalul de Muzica Veche, Garrone, Sandoz, Total Green, Bancpost, Wini Imobili si Kraft. Vrem sa multumim si celor care nu ne-au ales inca: Parktiker, Provident, F64, Winmarkt, Cristalex, Tchibo, ePayment- PayU, Plaza Mall, Ceresit, L’Oreal.