Banca Romaneasca a lansat o noua linie de carduri cu Agentia the Syndicate.
Avand in vedere importanta acestui proiect si longevitatea dorita a noului design, Banca Romaneasca a ales the Syndicate care a inteles nevoia unui concept neperisabil in timp din punct de vedere vizual si a utilizarii unui simbol puternic, derivabil pe toata linia de carduri, intr-un mod diferit si atractiv pentru clientii bancii.
the Syndicate a raspuns cerintelor clientilor Bancii Romanesti, care doresc sa fie mai bine reprezentati de cardurile lor. Cardurile sunt un purtator foarte important al mesajului bancii, care reprezinta valorile si alegerile utilizatorilor.
Formula aleasa, sub conceptul “The Light”, este aspirationala, folosind un simbol universal, pozitiv – cel al luminii – cu o interpretare simbolica larga, care comunica incredere, securitate, confort si, nu in ultimul rand, optimism.
Noua linie de carduri Banca Romaneasca are inclusa tehnologia CIP, care va spori siguranta tranzactiilor utilizatorilor si a fost lansata pe piata in luna octombrie 2010.
Echipa the Syndicate: Razvan Vasiloiu – Strategic Planner, Florin Olingheru – Art Director, Ileana Dumitrescu – Account Manager.
the Syndicate este o agentie full service, avand clienti precum: Banca Romaneasca, Bramac, Garrone, Wienerberger, Green Panel, Best Value, Profi Rom Food, Elbi Electric, Compania Indiilor Orientale, Terminal 1 Travel.
the Syndicate crede in Before-the-Line si After-the-Line.