the Syndicate dezvolta pentru Bramac o noua campanie de imagine, “Luptatorii”.
Noua abordare a avut in vedere construirea comunicarii in jurul sistemului complet de acoperis Bramac, dramatizand atat calitatile incontestabile ale acoperisului Bramac cat si accesoriile performante de acoperis marca Bramac. Ele formeaza impreuna o adevarata formatie de lupta care se activeaza impotriva oricaror factori care apar, pentru a proteja familia care traieste sub sistemul complet de acoperis Bramac.
Campania a indeplinit toate cerintele din brieful nostru, the Syndicate construind si de data aceasta o campanie inovativa si de impact, relevanta pentru clientul final, continuand promisiunea noastra, “Protejeaza cu adevarat lucrurile de pret”, declara Cristiana Stoica, Marketing Manager Bramac.
Campania integrata construita de the Syndicate este difuzata pe TV in perioada 14 mai- 27 iunie 2012, pe canalele: Antena 3, Realtitatea TV, Etno TV, AXN, Discovery, Sport.ro, TVR 1, TVR 2, Kanal D, in punctele de vanzare prin POSM-uri, in presa scrisa de specialitate si pe internet.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
– din partea the Syndicate: Monica Tarnovean (Executive Director), Razvan Vasiloiu (Strategic Planner), Florin Olingheru (Creative Director), Adriana Olariu (Copywriter), Abis Studio (casa de productie).
– Din partea Bramac: Cristiana Stoica (Marketing Manager)
Bramac este parte a grupului Monier din 2011, fiind prezent in tari precum: Austria, Slovacia, Cheia, Ungaria, Slovenia, Croatia, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Bosnia-Hertegovina. Bramac se afla pe piata din Romania de mai bine de 17 ani, fiind leader in solutii complete pentru invelitori.
the Syndicate crede in linia verticala Before-The-Line/ After-The-Line ce deliminteaza momentul de memorare a brandului de cel de alegere a brandului.
the Syndicate este o agentie full service, printre clientii sai numarandu-se: Banca Romaneasca, Trust Euro Therm, Unilever Food Solutions, Laptaru Ghita, Grande Panini, Cumpana.
www.thesyndicate.ro