the Syndicate a castigat pitchul organizat de TRUST Euro Therm pentru procesul de rebranding si strategie de comunicare.
TRUST Euro Therm este un important jucator national in domeniul distributiei instalatiilor termice si de ventilatie, prezent pe piata din anul 1993.
Procesul de alegere a agentiei a durat 3 luni si nume cunoscute in piata agentiilor de publicitate au fost invitate la pitch.
Abordarea the Syndicate, reflectata in modul de lucru curent, a constat in analiza mediului in care activeaza TRUST Euro Therm si propunerea unor solutii eficiente de pozitionare si comunicare. Expertiza agentiei the Syndicate in domeniul tehnic si in intelegerea acestuia a constituit o baza solida in construirea unui parteneriat de calitate cu noul client castigat, the Syndicate dovedind inca o data creativitate si maturitate in abordarea afacerii clientului.
the Syndicate crede in Before the Line si After the Line, linia care delimiteaza momentul de memorare a brandului de cel de alegere a brandului.
the Syndicate este o agentie full service, printre clientii sai numarandu-se: Banca Romaneasca, Bramac, Wienerberger, Profi Rom Food, Elbi Electric, Derpan, Terminal 1 Travel, Unilever Food Solutions, Bancpost.
www.thesyndicate.ro.