Cumpana se va scalda de acum in ape creative alaturi de the Syndicate. Agentia a castigat pitch-ul organizat pentru strategia de comunicare si campanii de comunicare, fie de imagine, fie punctuale.
Aparuta in anul 1999, Cumpana este prima companie care a introdus pe piata romaneasca serviciul de livrare a apei pure de izvor in sistem water cooler. Principalele caracteristici ale brandului sunt livrarea gratuita si prompta a apei, ofertele personalizate in functie de nevoile clientilor, eficienta si confortul dat de o gama larga de dozatoare si calitatea apei de izvor. Toate acestea impreuna cu garantarea serviciilor conexe (service, igienizare) si respectul in relatia cu clientii au facut ca “sistemul Cumpana” sa se bucure de succes si sa se extinda rapid la nivel national.
Abordarea the Syndicate a urmarit construirea unei noi imagini pe baza elementelor existente; cu alte cuvinte, a propus un refresh care a reusit sa contureze foarte bine viziunea celor de la Cumpana.
the Syndicate crede in “linia” verticala Before-The-Line/After-The-Line ce delimiteaza momentul de memorare a brandului de cel de alegere a brandului.
the Syndicate este o agentie full service, printre clientii sai numarandu-se: Banca Romaneasca, Bramac, TRUST Euro Therm, Unilever Food Solutions, Laptaru Ghita, Grande Panini.