Agentia a castigat pitchiul organizat in luna iunie de catre ECOTIC, cel mai mare gestionar de deseuri electrice si electronice din Romania.
The Secret Service a realizat deja o noua identitate de brand pentru ECOTIC si a conceput identitatea Timbrului Verde. Agentia va dezvolta si strategia de comunicare a organizatiei precum si campaniile de informare si educare derulate de aceasta.
Dar pentru ca acest proces mai dureaza un pic, trebuie totusi sa stiti ca daca intre timp vreti sa scapati de vreun echipament uzat de pe acasa, il puteti preda, la schimb, magazinului de la care cumparati altul nou. Comerciantul are obligatia sa-l primeasca.
De la The Secret Service au devenit ECO in prima faza Adina Sorescu – strategie, Mihai Ene si Dragos Gheorghiu – creatie. Urmeaza si restul.
ECOTIC este una dintre organizatiile desemnate de producatorii, importatorii si distribuitorii de electronice, electrocasnice si echipamente IT ce activeaza in Romania sa colecteze selectiv deseurile rezultate din uzarea si casarea echipamentelor detinute de populatie, companii si institutii.
Prin gestionarea fondurilor obtinute din taxa de Timbru Verde, ECOTIC se ocupa de colectarea, transportul si reciclarea deseurilor si deruleaza programe si campanii de educare si informare a populatiei.
Volumul de 9.000 de tone de deseuri tratate si reciclate de ECOTIC anul trecut reprezinta mai bine de jumatate din volumul total al deseurilor colectate la nivel national de toate organizatiile de profil.
The Secret Service ofera servicii complete de strategie si comunicare cu exprimare surprinzatoare si inovativa.
In portofoliul de clienti al agentiei se regasesc companii precum Aviva Asigurari de Viata, Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Ganotti Protocol Services, Reimens Group si acum ECOTIC.
{mosloadposition user10}