Ultra Pro Computers se exprima usor neconventional, iar In spatele acestui demers se afla The Secret Service. Agentia a dezvoltat strategia si creatia intregii campanii de sarbatori a retailerului de IT&C ce se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 31 decembrie la nivel national.
Conceptul sub care s-a orchestrat totul e “Fiecare isi are Mos Craciunul sau”, si deci e mai bine si mai eficient ca fiecare sa i se adreseze direct celui “din dotare” pentru a-l informa despre cadourile dorite.
Comunicarea mesajului se face printr-un mix de media cu suporturi clasice reinterpretate intr-o maniera inovativa. Intr-o intreaga retea de bus sheltere au fost montate seminee de care au fost atarnate sosete rosii cu scrisori pentru Mosii care asteapta autobuzul, la fel cum si in unele autobuze se ragasesc aceleasi sosete atarnate de bare. Scrisorile contin ofertele speciale de sarbatori ale Ultra Pro Computers tocmai bune de cumparat pentru cei de acasa. La fel de bine, oricine ia o scrisoare poate bifa in ea cadoul dorit si apoi i-o poate inmana Mos Craciunului de acasa.
Totodata Mosul poate fi abordat si electronic de pe site-ul www.DragaMosCraciun.ro de unde ii pot fi trimise scrisori, se poate descarca un intreg arsenal cu ringtoneuri pentru telefon sau biletele de convins Mos Craciunul. Tot aici, pe site, orice om al muncii poate juca online un joc si poate castiga premii.
Measjul ajunge la consumatori si prin intermediul matinalului de la Antena1 cu Razvan si Dani, dar si prin comunicare on line sau in magazinele Ultra Pro.
Campania are de asemenea doua spoturi TV si unul radio create impreuna cu 101Worldwide sub acelasi concept dezvoltat de The Secret Service.
“Eu stiu cine e Mos Craciun. Si el stie ca eu stiu. Si stii si tu. Cu totii stim si totusi nu-i spunem verde in fata ce cadouri vrem si uite asa saracu’ trebuie sa-si bata capul si sa gaseasca singur. Nu mai bine ii dam o mana de ajutor? Asta am facut de fapt in campania de sarbatori pentru Ultra Pro Computers: am inlesnit dialogul intre oameni si Mosi Craciunii lor. La noi a venit mai devreme Mosul anul asta cand clientul a aprobat conceptul, si l-a asumat si a indraznit sa comunice neconventional. Felicitari! Ca de Sarbatori fericite ne ocupam noi” declara Mihai Ene, Creative & Managing Partner.
“Ni s-a cerut sa raspundem rapid si am reactionat in consecinta. Am prezentat, am surprins, am convins si am batut palma pentru urmatorul an cu Ultra Pro Computers. La fel de repede am si implementat intreaga campanie. E o placere sa descoperim ca vorbim aceeasi limba si ca avem aceleasi deziderate de a inova in comunicare cu un retailer care s-a hotarat sa se diferentieze in categorie. Si reactiile starnite, déjà, sunt pe masura. Bun venit la The Secret Service” vorbele ii apartin Adinei Sorescu Strategy & Managing Partner
“O idée indrazneata cu executii speciale pe diferite media reunite intr-o campanie integrata care ne confera vizibilitate si creaza interactiune cu targetul nostru. E chiar mai mult decat ne asteptam. Mi-a placut campania din prima, de cum am vazut propunerea, si nu prea mi se intampla asta de obicei. Si cum ma asteptam, are rezultate pe masura” afirma Catalin Butolo, Marketing Manager Ultra Pro Computers.
Stiu cine e Mos Craciun, ca doar lucreaza la The Secret Service: Adina Sorescu (strategie), Mihai Ene si Dragos Gheorghiu (creatie), Lucian Pavel (project management), Adrian Pavaloiu (productie). Stie si Catalin Butolo Marketing Manager la Ultra Pro Computers.
Productia audio-video a fost facuta de Film Factor, iar media de Media Direction.
{mosloadposition user10}