THE SECRET SERVICE ii invita pe cei care vor sa incerce si o promotie desteapta, la o cafea 100% naturala de la automatul NESCAFE Alegria.
Agentia a creat campania "Cafea nu gluma, cu premii nu avioane!" aducand divertismentul in pauzele de cafea de la birou, de la scoala, de pe santier, din statia de autobuz sau din benzinarie. Acum, obisnuitul moment de consum pe fuga devine o experienta interesanta care combina calitatea cafelei cu timpul de calitate. Solutia strategica fundamentata de agentie urmareste constructia consistenta, de durata, a discursului NESCAFE Alegria.
Pentru a castiga unul dintre cele 250 de premii nu avioane – ceasurile Certina – consumatorii trebuie sa joace binecunoscutul joc "Avioane" si sa doboare cele trei avioane ascunse pe tabla de joc de 10×10 patratele.
Fiecare lovitura presupune expedierea unui SMS care sa contina un cod unic de pe paharul visiniu de la automatele NESCAFE Alegria urmat de # si de campul vizat de pe tabla de joc. O sesiune de joc dureaza maxim opt ore si presupune un nr. maxim de 7 lovituri.
Participarea la promotie se poate face si online pe www.PremiiNuAvioane.ro, iar sesiunile de joc initiate prin SMS pot fi continuate pe site si vice versa.Practic, in aceasta promotie, toate codurile sunt castigatoare, rezultatul depinzand de modul de joc al participantului.
Promotia e un motiv bun de conversatie in pauzele de cafea, cat si dincolo de acestea si le ofera participantilor o metoda interactiva de deconectare si istractie.
Comunicarea este si ea spectaculoasa. O mare parte dintre automatele NESCAFE Alegria au fost decorate asemenea consolelor din salile de jocuri electronice.
Spoturile TV prezinta intr-o maniera indrazneata pauzele de cafea ale participantilor la promotie, adevarati piloti de vanatoare… de premii.
Practic, fiecare pauza implica bautori de cafea in urmarire aeriana a avioanelor desenate, "puse cu mana" in cadru, fie vreun moment de repaus si consum, dar si intalniri la mare inaltime cu automatul NESCAFE Alegria de la care isi iau munitia de joc.
Filmarea a fost una pe cat de complicata, pe atat de plina de adrenalina si de distractiva si s-a desfasurat in caderi libere sau cu parasuta, de la 4.000 de metri inaltime. Actorii sunt de fapt parsutisti. Operatorii de imagine sunt tot ei, parasutistii, care au fost pe alocuri si consultanti in materie de regie.
Este pentru prima oara cand NESCAFE Alegria se aventureaza sa realizeze spoturi in Romania si o face cu THE SECRET SERVICE sarind de pe acoperisul lumii.
Primele avioane doborate de jucatorii la promotie stau marturie sub forma de executii outdoor in plina strada sau in raul Dambovita, fiind deja luate in discutii pe net sau la TV.
Razvan si Dani s-au pomenit si ei cu un avion doborat in emisiune, caci joaca atat intre ei, cat si cu telespectatorii care au ocazia sa castige ceasul Certina in direct. La fel se intampla si in programul matinal de pe PRO FM, DJ-ii intinzandu-se la sesiuni serioase de Avioane intre ei.
Spotul radio este rezultatul unei sesiuni de DJ-ing live in studio plus ceva post postproductie pentru a reda sunetul specific jocurilor de tip simulator.
Campania se vede si pe net, pe tot felul de siteuri si pe facebook.
Materialele de la punctul de vanzare imbraca diferite forme, de la postere, people stoppere, la wobblere 3D cu avioane si pana la leafleti cu tabla de joc care permit notarea loviturilor pe parcursul sesiunii de joc.
THE SECRET SERVICE a conceput impreuna cu Mediapost Hit Mail cea mai complexa platforma de SMS realizata vreodata in Romania pentru o promotie cu cod unic pe produs. Trei luni au lucrat la ea minti stralucite pline de imaginatie si cunostinte matematice. Intreaga solutie strategica si de comunicare reprezinta o inovatie tipica agentiei de comunicare autoare.
{mosimage}Filmarile au fost facute de casa de productie Trilogy film, postproductia fiind asigurata de Animotion. Shootingul foto este produs de Red Carpet Studio, iar implementarea media e asigurata de Zenith.
THE SECRET SERVICE a facut spectacol din aceasta campanie cu Mihai Ene – director de creatie si copywriter, Adina Sorescu – director de strategie, Dragos Gheorghiu-art director, Radu Pop-art director, ilustrator si retoucher, George Grosescu-art director, Alina Cranga-account manager, Mihai Girip-sound designer.
Echipa NESTLE Professional implicata in campanie este formata din Ovidiu Tunaru-country business manager Nestle Professional, Catalin Iancu-channel & brand manager si Catalina Stancu-junior channel manager.
Campania "Cafea nu gluma, cu premii nu avioane!" consfinteste intrarea contului Nestle Professional in portofoliul THE SECRET SERVICE in urma castigari pitchului din luna Aprilie la care au participat agentii cu pretentii de pe piata.