Brief de la clientul ECOTIC: colectare deseuri de echipamente electrice si electronice precum si educarea intru reciclare a elevilor din 92 de scoli din Romania.
Solutie de la The Secret Service: "Vanatoarea de monstri" – un mecanism de colectare integrat intr-o campanie de comunicare cu aspect comercial, sexy pentru pusti, fara derapaje educative demagogice de genul: "copii, nu e bine sa…" O poveste in scrierea careia sunt implicati insisi elevii.
Plecand de la ideea generala promovata de ECOTIC, cum ca deseurile electrice nereciclate se transforma in timp in monstri periculosi care atenteaza la sanatatea si integritatea oamenilor, am initiat "Vanatoarea de monstri". Am pus pret pe capul lor linii home cinema, credit pentru mobil si laptopuri si am dat sfoara in scoli ca oricine preda un harb pastrat cu incapatanare de familie, vecini sau prieteni primeste la schimb un cod unic de inscriere pe VanatoareaDeMonstri.ro, platforma online interactiva care gazduieste concursuri, informatii despre cum se nasc monstrii, influenta pe care o au asupra mediului inconjurator si cum pot fi prevenite astfel de evenimente nefericite.
Comunicarea se face in scoli cu stickere monstruoase din vinil pentru pereti, postere, ghiduri de lupta impotriva monstrilor, kituri de vanatoare, online, dar si prin intermediul profilor, precum si prin e-mailing.
De asemenea, elevilor le-a mai fost pus la dispozitie un kit de autopromovare a mostruozitatilor pe care i-am invitat sa le nascoceasca despre deseurile din debara, sa le posteze pe site spre a fi votate, castigand astfel premii substantiale.
In urmatoarele doua luni, urmeaza sa lansam aplicatii online de divertisment pentru utilizatorii site-ului care sa creasca si mai mult popularitatea competitiei si nivelul de educare eco al elevilor.
La doar o luna de la lansarea vanatorii, au fost colectate deja peste de 2.500 de deseuri de echipamente, au fost inscrise 60 de lucrari creative, iar pe 31 martie am desemnat prima tura de 102 castigatori.
"Interesul elevilor pentru "Vanatoarea de monstri" este in continua crestere, dovada fiind numarul tot mai mare de deseuri predate, precum si traficul pe platforma online. Suntem deosebit de multumiti de cum evolueaza lucrurile. Avem un feedback excelent de la colectorii nostri din teritoriu, dar si de la profesori. Elevii ne scriu mailuri, ne adreseaza intrebari, sunt preocupati de problema mediului mai mult decat ne-am fi imaginat. La finalul celor trei luni de campanie, in iunie, vom rasplati cu un laborator multimedia complet dotat scoala care va fi adunat cea mai mare cantitate de monstri" spune Catalin Butolo, director de marketing si comunicare ECOTIC.
Parteneri in aceasta miscare de anvergura pentru un mediu curat sunt Junior Acheivement Romania, care a asigurat accesul in scoli si implicarea profesorilor, si Ministerul Mediului si Padurilor sub egida caruia se desfasoara timp de trei luni.
Au nascocit campania Adina Sorescu-strategie, Mihai Ene si Dragos Gheorghiu-creatie de la The Secret Service si i-au dat unda verde Valentin Negoita-presedinte, Dragos Calugaru-director general, Catalin Butolo-director de marketing si comunicare si Claudia Nicolae – coordonator proiecte marketing de la ECOTIC.
ECOTIC este cel mai mare gestionar de deseuri de echipamente electrice si electronice (DEEE) din Romania si desfasoara campanii ample de educare si colectare selectiva pentru prezervarea mediului curat.
The Secret Service ofera servicii complete de strategie si comunicare cu
exprimare surprinzatoare si inovativa. In portofoliul agentiei se regasesc campanii, unele premiate sau nominalizate la festivaluri internationale de creatie, pentru Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Huber group, Knauf, Tire Master, Elephanto.ro, Reimens Group, Aviva Asigurari de Viata, Ecotic, Holiday Car Rental, Ultra PRO Computers.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}