si comunica pentru AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest
Agentia de comunicare si relatii publice The Public Advisors anunta infiintarea diviziei de fashion si lifestyle, decizie care sprijina strategia companiei de a-si intari si specializa competentele in aceasta arie. Noua divizie va deservi atat clientii pe care agentia ii are deja in portofoliu, precum si noii clienti din zonele de fashion si lifestyle. Primul proiect finalizat de departamentul specializat este AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest, cel mai fashionable eveniment al sfarsitului de an 2010.
Proiectul s-a desfasurat intre 16 si 18 noiembrie 2010 si a presupus doua zile de workshopuri si vernisaje, precum si o zi dedicata prezentarii colectiilor toamna-iarna a 10 dintre cei mai apreciati designeri din Romania. The Public Advisors a sustinut planificarea si organizarea intregului festival prin eforturile sale de comunicare catre media si publicul larg.
“Aveam nevoie de o echipa dedicata care sa inteleaga viziunea si conceptul festivalului, iar The Public Advisors s-au dovedit un partener foarte bun in acest proiect. Desi in foarte putin timp, dar cu foarte multa munca, am pus cap la cap un festival de moda si lifestyle cu o valoare evidenta pentru lumea modei romanesti. Ne dorim ca urmatorul AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest sa fie si mai reusit si deja incepem sa-l planuim cu grija”, spune Alin Galatescu, creatorul AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest.
Atat pe parcursul celor trei zile de festival, cat si inainte si dupa eveniment, The Public Advisors au oferit servicii clasice de comunicare cu presa, conjugate cu comunicarea online prin intermediul retelelor sociale. Pagina de Facebook a festivalului a marcat un record absolut, aducand peste 1500 de fani in prima zi de existenta online. In plus, agentia a pus Festivalul AVANPREMIERE pe agenda de discutie a mediului online romanesc prin implicarea celor mai cunoscuti bloggeri de moda si a cititorilor lor in promovarea si mediatizarea festivalului.
“Decizia de a crea o divizie special pentru clientii nostri de fashion si lifestyle a fost un pas natural in evolutia agentiei. Ma bucur ca primul nostru proiect in aceasta formula a fost AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest. Festivalul a fost intr-adevar o provocare pentru noi, dar suntem mandri de rezultatul final. Am format o echipa foarte buna cu Alin si iata ca impreuna am facut primul pas in ceea ce speram noi sa fie un sir lung de evenimente marca AVANPREMIERE, intotdeauna la fel de surprinzatoare si inovatoare”, a adaugat Raluca Mihalachioiu, Managing Partner The Public Advisors.