The Prodigy, Incubus, The Rasmus, The Cult vin la CokeLive Festival ce va avea loc pe 23 şi 24 iunie, în Bucureşti, pe Insula Lacul Morii. CokeLive Festival este un eveniment Coca-Cola organizat de compania Events, în parteneriat cu Primăria Sectorului 6.
Timp de doua zile, mii de tineri pasionaţi de muzică vor putea trăi la Bucureşti experienţa adevărată de festival, aşa cum se întâmplă peste hotare. Două scene, zeci de trupe, un cort cu muzică dance, camping, fotbal, patinoar sunt numai câteva din atracţiile CokeLive Festival. Locaţia aleasă, Insula Lacul Morii, o grădină secretă a Bucureştiului, este perfectă pentru a oferi participanţilor o experienţă inedită, combinând, chiar în inima Capitalei, muzica de bună calitate cu atmosfera incendiară a festivalurilor în aer liber.
CokeLive Festival se va desfăşura pe o arie de aproape 40.000 mp pe Insula Lacul Morii şi în zona corespondentă de pe ţărmul lacului. Pe Insulă, pe scena principală vor urca: The Prodigy, Incubus, The Rasmus, The Cult, BackyardBabies, Ill Nino, Nick Olivieri & Mondo Generator, Bodhaa Boulevard, alături de trupe româneşti precum Iris, Vama, Viţa de Vie, Direcţia 5, AB4, Zob, E.M.I.L., Luna Amară, Kumm, Grimus, Trooper, Coma, Nişte băieţi şi Danger. Muzica de club va fi reprezentată pe aceeaşi scenă dar şi în cortul pentru muzică dance de Tom Novy & Lima, Chris Lake, Vanilla Ice, Super 8 & The Tab, Agaric, dar şi de artişti români care au pus pe jar cluburile bucureştene: Raresh, The Model, Vania, Seb, Gojira, Marika, Thornado, Sheeva sau C-Zar.
Pe ţărm, în imediata apropiere a Insulei, va fi amplasată scena mobilă Coca-Cola, unde programul „Manifest Yourself” va oferi o rampă de lansare pentru 12 trupe româneşti aflate la începutul carierei.
Concertele de pe scena principală se vor desfăşura în fiecare zi în intervalul 12.00-04.00. În fiecare seară de la orele 22.00, amatorii de muzică dance vor putea petrece în cortul dance până la 04.00 dimineaţa.
Preţurile biletelor la festival variază în funcţie de categorie. Un bilet de week-end, care oferă acces la manifestările de pe întreaga durată a festivalului, costă 134 RON. Camparea este asigurată la preţul de 35 RON/cort pentru întreg week-end-ul. Biletele vor fi puse în vânzare în reţeaua magazinelor Diverta şi on-line la www.ticketpoint.ro începând cu data de 4 mai 2007. Biletele achiziţionate pe www.ticketpoint.ro vor fi livrate în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data comenzii la adresele confirmate de către cumpărători în momentul înscrierii pe site, sau, în funcţie de opţiunea aleasă, la un magazin Diverta din apropierea lor. Biletele VIP, care asigură accesul în tribuna VIP de pe Insulă pot fi achiziţionate numai pe bază de comandă la numărul de telefon + 40 21 311 50 63 (Events) la preţul de 284 RON.
CokeLive Festival va beneficia de un site propriu www.cokelive.ro, care va cuprinde informaţii utile despre festival şi artiştii invitaţi la festival.
„Valorile mărcii Coca-Cola vorbesc despre optimism, energie, poftă de viaţă, de peste o sută de ani de când acest brand există în viaţa noastră. În acelaşi timp, muzica, un limbaj familiar prin care cu toţii ne exprimăm cu pasiune şi energie emoţiile şi sentimentele, promovează aceleaşi valori. Muzica este importantă în viaţa fiecăruia dintre noi, dar pentru adolescenţi muzica are un rol esenţial. Prin muzică, tinerii învaţă să gândească diferit, să se descopere pe ei înşişi, să-şi exprime emoţiile. Ne dorim să facem din CokeLive Festival o experienţă unică, un festival puternic, pe care tinerii să îl aştepte nerăbdători în fiecare an”, declară Nicoleta Eftimiu – Senior Brand Manager CokeTM, Coca-Cola România şi Bulgaria.
„Pregătim această primă ediţie a festivalului încă din toamna anului trecut şi sperăm ca el să devină o tradiţie care să ne alinieze în rândul festivalurilor-reper pentru iubitorii muzicii bune. Numai datorită Coca-Cola şi a implicării sale în muzică, credem că vom reuşi un lucru unic: să oferim Bucureştiului o insulă a muzicii, un festival complet, de care România avea nevoie” – afirmă Sorina Burlacu, General Manager Events.
Coke Live Festival face parte din campania globală de comunicare „Sete Coca-Cola de viaţă” al cărei concept transmite un îndemn pentru a fi optimist, pentru a privi jumătatea plină a paharului, partea frumoasă a vieţii şi bucuria de a trăi. Mesajul campaniei a devenit astfel „Alege partea pozitivă a vieţii”.
Partenerii media ai festivalului sunt Kiss TV, Kiss FM, Şapte Seri, Time Out, Re:publik, Sunete, Heavy Metal Magazine.
{mosloadposition user10}