Agentia de relatii publice The Practice a intrat, in premiera, in finala competitiei Cannes Lions 2010, cel mai important festival de comunicare din lume, in categoria “Best Launch or Re-launch”, marcand astfel alaturi de Rogalski-Grigoriu primele doua nominalizari obtinute de industria romaneasca de PR la aceasta competitie.
Campania finalista este campania pro optimism a Pufuletilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound", care a militat cu succes pentru optimism si pentru aducerea unui zambet pe fetele romanilor, unii dintre cei mai pesimisti europeni conform studiilor oficiale.
Campania Gusto/ Phoenix va concura in finala categoriei “Best Launch or Re-launch” alaturi de alte 4 campanii internationale:
– A Village of experts (client: Microsoft/ Windows 7; agentie: Bungalow 25 Madrid)
– the Pink Squad (client: Union Insurance Company; agentie: Wiktor Leo Burnett Bratislava)
– Tailored by England (client: Umbro; agentie: EXPOSURE London)
– Windows 7 Launching (client: Microsoft/ Windows 7; agentie: Wunderman Brazil Sao Paulo).
Castigatorii vor fi anuntati marti, 22 iunie 2010.
"Intrarea in finala celui mai important festival de comunicare din lume este in primul rand o adevarata onoare pentru The Practice, demonstrand inca o data ca agentia noastra stie sa faca performanta de talie internationala. Bucuria noastra este cu atat mai mare cu cat este primul an cand o agentie de PR romaneasca sta la aceeasi masa cu greii comunicarii de la Cannes. Privim cu foarte mari emotii, dar si cu incredere spre jurizarea finala, pentru ca ne dorim foarte mult sa aducem acasa un atat de ravnit Leu”, a declarat Oana Bulexa, Client Service Director al agentiei.
Echipa care a lucrat la aceasta campanie a fost formata din: client – Eliodor Apostolescu, concept & strategie – Gabriela Lungu si Andrei Balan, project management & client service – Oana Bulexa si Floriana Cristea.
In urma cu numai o luna, aceeasi campanie a castigat trofeul Gold SABRE Awards pentru Europa de Est, in cadrul celei mai importante competitii din Europa, Africa si Orientul Mijlociu dedicata exclusiv PR-ului, SABRE AWARDS.
De altfel, campania realizata de The Practice este deja castigatoarea a mai multe trofee si nominalizari, atat la competitii interne, cat si internationale: Golden Award for Excellence la Romanian PR Award 2009 (la categoria Marketing PR); dublu nominalizata la European Excellence Awards 2009 (la categoriile Food&Drinks si South East Europe); finalista la IPRA Golden World Awards 2010 (la categoria Consumer PR for an Existing Product), cea mai importanta competitie internationala de PR, care isi va desemna castigatorii la finalul lunii iunie.
{mosloadposition user10}