“Un an magic” – asa descriu oamenii de la THE PRACTICE anul trecut. Magia lui 2008 se traduce pentru THE PRACTICE intr-o crestere de 66% a cifrei de afaceri, derularea de activitati pentru 24 de clienti si castigarea a 5 premii internationale si 3 locale.
Agentia de consultanta in relatii publice THE PRACTICE a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri la peste 1.200.000 euro, reprezentand o crestere de aproximativ 66% fata de anul precedent.
In ceea ce priveste clientii agentiei, THE PRACTICE a contribuit la activitatile de PR a 24 de companii care au totalizat 33 de brand-uri din domenii precum: materiale de constructii, financiar, imobiliar, petrol, HR, IT, retail, lactate, cafea, bauturi racoritoare, bere, auto-moto, fashion sau cosmetice. Cu 75% dintre acesti clienti agentia a avut contracte anuale. Pentru circa 60% agentia a prestat servicii integrate de PR, ce includ comunicare externa si interna, corporate PR si marketing PR. Pentru restul de aproximativ 40% dintre clienti, agentia a prestat servicii de PR fie exclusiv din zona de corporate communications (cca.15%), fie din cea de marketing PR (cca. 25%).
Din punct de vedere al nivelului campaniilor sale, bilantul agentiei de 8 premii si 14 nominalizari face ca THE PRACTICE sa fie cea mai premiata agentie de PR din regiune in 2008. Compania a castigat 3 distinctii la SABRE AWARDS, printre care trofeul pentru Europa de Est si premiul cel mare al competitiei – Platinum SABRE pentru cel mai bun program de PR al anului din intreaga Europa. La Romanian PR Awards, agentia a castigat cu alte campanii 3 premii – un Gold si doua Silver. Apoi, spre final de an, THE PRACTICE a mai castigat 2 premii importante la European Excellence Awards, printre care si cel pentru Europa de Sud-Est.
„Rezultatele agentiei depasesc din toate punctele de vedere asteptarile noastre pentru o companie lansata pe piata de 2 ani de zile. Iar faptul ca am reusit sa obtinem in 2008 atatea trofee si nominalizari cu 7 campanii diferite, realizate pentru clienti din industrii diferite, este confirmarea reala a nivelului la care performeaza agentia noastra”, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner al The Practice.
Tot anul trecut THE PRACTICE a mai semnat 2 premiere: aducerea in tara a lui Paul Holmes, cel mai important analist international al PR-ului, si desemnarea Gabrielei Lungu in juriul din 2009 al prestigioasei competitii SABRE Awards.
Pentru anul in curs, agentia isi propune sa mentina bilantul pozitiv. „Avand in vedere rezultatele pe care le-am inregistrat in 2008, nu putem decat sa privim cu optimism anul 2009. Nu va fi poate un an la fel de spectaculos, dar sunt convinsa ca vom fi mandri cand vom trage linia”, conchide Gabriela Lungu.
{mosloadposition user10}