Aseară, la Gala European Excellence Awards, desfășurată la Amsterdam, THE PRACTICE a întărit statutul de cea mai premiată agenție de PR din România cu încă un trofeu internațional, obținut pentru campania “Crazy about computers”.
THE PRACTICE a intrat în finală cu cel mai mare număr de nominalizări ale unei agenții românești, trei: “Crazy about computers”, client Stefanini TechTeam, în categoria HR Communication; “Transparența este aur curat”, client Roșia Montană Gold Corporation, în categoria Issues and Reputation Management; “Predarea caschetei!”, client Carpatcement Holding, în categoria Change Communication.
Pentru a patra oara, campania “Crazy About Computers” a primit recunoașterea unui important juriu de profil. Trofeul obținut la European Excellence Awards reprezintă încă o confirmare a valorii unei campanii care s-a făcut remarcată prin strategie, creativitate și eficacitate într-un domeniu supus în general clișeelor – comunicarea de HR.
“Crazy About Computers” a fost deja premiată anul acesta și cu Silver Award la Romanian PR Award, Gold SABRE la EMEA Sabre Awards și Global SABRE la Global Sabre Awards.
În total, anul competițional 2011 a însemnat pentru THE PRACTICE 28 de nominalizări și 11 premii la competițiile de comunicare, cu 13 campanii diferite.
“2011 a fost un an plin de împliniri pentru THE PRACTICE. Bravo fetelor mele, sunt foarte mândră de toată echipa și de realizările frumoase pe care le-am avut împreună. Încheiem anul cu mult entuziam și privim cu mare încredere către cel ce urmează”, a declarat Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.
Competiția European Excellence Awards, aflată la a cincea ediție, a premiat anul acesta cele mai bune campanii din 57 de categorii din toate ariile relațiilor publice. Juriul internațional, format din 34 de specialiști în domeniu, a evaluat nu mai puțin de 1300 de înscrieri, din rândul cărora au fost selectați câștigătorii. Campaniile au fost apreciate în funcție de următoarele criterii: creativitate, inovație, eficiență și strategie.
România a intrat în finala competiției din acest an cu 12 nominalizări și a obținut 2 premii, unul dintre acestea fiind câștigat de THE PRACTICE.
Echipa care a lucrat la campania premiată a fost formată din: Oana Bulexa – strategie și project management, Monica Jitariuc – social media, Ruxandra Avram, Anca Baniță și Magda Halus – suport implementare.