Agenţia THE PRACTICE intră, pentru al patrulea an consecutiv, pe lista finaliştilor la cea mai importantă competiţie de relaţii publice la nivel mondial – IPRA Golden World Awards. După ce în 2010 a fost desemnată câștigătoarea categoriei “Consumer PR for an existing product” pentru campania pro-optimism a pufuleților Gusto, anul acesta THE PRACTICE este nominalizată la categoria “Social Media for PR”, pentru campania “Încarcă-ți bateriile cu VARTA”.
Programul dezvoltat pentru brandul de baterii VARTA a obţinut deja recunoaşterea eficienţei şi a creativităţii sale în numeroase competiții de profil. În România, campania a câștigat locul 2 la categoria „Cea mai bună campanie pe social media” în cadrul RoBlogFest 2011, cea mai importantă competiție anuală dedicată blogosferei românești. La nivel internaţional, campania a primit nominalizări în cadrul EMEA SABRE Awards și în cadrul European Excellence Awards, cele mai importante competiţii de PR de pe continent.
“Nominalizarea obţinută anul acesta la categoria “social media”ne bucură și pentru că această campanie a fost realizată chiar înainte să înființăm un departament dedicat social media și bloggers relations, de către oamenii de PR ai agenției, nu de specialiști în online.“Încarcă-ți bateriile cu VARTA” a fost printre primele noastre campanii complexe de social media, iar în urma succesului ei am dezvoltat o tot mai mare aplicare către mediul digital, până la decizia de a crea chiar un departament specializat. As tăzi această componentă are un loc cheie în strategia de comunicare a majorităţii clienţilor din portofoliul nostru.”, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
Campania “Încarcă-ți bateriile cu VARTA” a avut o desfășurare intensivă de 3 luni și a cuprins tactici pe o varietate foarte largă de canale online, de la Facebook, Twitter, forumuri, site dedicat și până la implicarea celor mai importanți blogeri români, dublate de acțiuni derulate în presa tradițională și în presa online.
Echipa care a lucrat la campanie este formată din Gabriela Lungu – strategie și Floriana Cristea – implementare și client service. Cristian Manafu și Evensys au acordat agenției consultanță în implementarea campaniei.
Câştigătorii IPRA Golden World Awards 2011 vor fi desemnaţi pe 17 iunie, la Lisabona, de către un juriu internaţional format din numeroşi specialişti în comunicare. Cele mai bune campanii de PR ale anului vor fi selectate în funcţie de nivelul de profesionalism şi de gradul de respectare a celor mai înalte standarde în relaţii publice.