THE PRACTICE a fost desemnată miercuri seară Agenţia Anului 2009, în cadrul Galei Romanian PR Award, competiţia locală a industriei de relaţii publice. Trăsplăteşte meritele acelor organizaţii care au contribuit semnificativ, prin creativitatea, eficienţa şi constanţa lor, la dezvoltarea pieţei autohtone de relaţii publice.
“Este cea mai frumoasă recunoaştere pe care puteam să o primim acum, la nici 3 ani de la înfiinţarea THE PRACTICE! Mulţumim tuturor clienţilor noştri, care au încredere în noi în fiecare zi! Cei pentru care ne străduim să facem campanii creative şi eficiente, care să merite lauri oriunde în lume.
Mulţumesc colegilor mei, o mână de oameni inimoşi, cu drag pentru profesia aceasta frumoasă, cu ajutorul cărora am dat valoare THE-ului din numele firmei noastre: THE Practice!”, declarat Gabriela Lungu, Managing Partner.
Intrată în finală cu cele mai multe lucrări dintre toate agenţiile participante (5 nominalizări pentru tot atâtea campanii), agenţia THE PRACTICE a fost premiată de nu mai puţin de 4 ori, acesta fiind şi numărul maxim de trofee acordat unei agenţii în Gala de aseară. Campaniile câştigătoare au fost:
GOLDEN AWARD FOR EXCELLENCE:
– “Lansarea Pufuleţilor Gusto”, client: Phoenix/ Gusto, “PR pentru marketing”
SILVER AWARD FOR EXCELLENCE:
– “Puterea unui pahar cu apă”, client: Hochland România, categoria "Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor"
– “Olimpiada Oamenilor Obisnuiţi”, client: QAB/ Prigat, “PR pentru marketing”
SPECIAL AWARD FOR CONTINUOUS EXCELLENCE:
– “Vreau în clasa a noua!” (al doilea an al campaniei), client: World Vision România, “Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă”
“De fiecare dată când am urcat pe scena am trăit o bucurie imensă, pentru că astfel de scurte momente, de doar câteva zeci de secunde, ne dau toată energia şi seva pentru a face alte şi alte campanii creative şi eficiente. Este o satisfacţie unică, de nedescris, pe care o trăim de fiecare dată tremurând de emoţie, dar mândri pentru că asta înseamnă că ne-am făcut treaba foarte bine!”, a declarat Oana Bulexa, Client Service Director The Practice.
Romanian PR Award este o competiţajunsă deja la cea de-a 7-a ediţie. Şi în 2009, s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, reunind 31 de experţi în comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie, Italia, Turcia şi România. Pentru prima dată, din juriul competiţiei au făcut parte şi reprezentanţi ai unora dintre cele mai importante agenţii româneşti de profil, membre ale Clubului Companiilor de Relaţii Publice.
Ediţ2009 a reunit un număr record de înscrieri (142 de campanii), un salt de peste 40% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară. Campaniile înscrise în concurs au fost apreciate conform criteriilor de performanţă în comunicare stabilite de International Public Relations Association (IPRA).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}