World Vision Romania
THE PRACTICE a devenit agenţia de PR a organizaţiei non-guvernamentale World Vision România. Agenţia va oferi servicii de relaţii publice atât pentru comunicarea brand-ului World Vision, cât şi pentru comunicarea unui amplu proiect de strângere de fonduri dezvoltat de organizaţie în ţara noastră. World Vision România este o organizaţie creştină, care pledează pentru cauza copiilor defavorizaţi din România şi desfăşoară programe de intervenţie umanitară în situaţii de urgenţă. Programele şi proiectele implementate de organizaţie au în centrul activităţilor copiii, familiile acestora şi comunităţile din care fac parte. Organizaţia World Vision România este parteneră a World Vision International, prezentă în peste 100 de ţări din întreaga lume. Încă din 1990, World Vision România este o prezenţă constantă în domeniul protecţiei copilului şi al dezvoltării comunitare. În România, World Vision îşi desfăşoară activitatea în municipiul Bucureşti şi judeţele Cluj, Constanţa, Dolj, Ialomiţa, Iaşi, Timiş şi Vâlcea.
“Anul acesta vom derula proiecte noi cu obiective ambiţioase; de aceea avem nevoie de un partener de încredere, care să demostreze dedicare şi creativitate pentru proiectele noastre. Referinţele excelente ale agenţiei şi experienţa anterioară a membrilor echipei în activitatea specifică ONG-urilor ne-au determinat să alegem THE PRACTICE pentru a ne fi alături ca partener strategic de PR” a declarat Violeta Moisa, Director Marketing World Vision România.
THE PRACTICE oferă pentru World Vision România servicii specializate de PR precum consultanţă strategică, relaţionare cu liderii de opinie, favorabilitate şi vizibilitate media etc. Până în prezent, agenţia a elaborat strategia de comunicare a unui amplu proiect de strângere de fonduri care se va lansa în această primăvară. De asemenea, THE PRACTICE a parcurs deja primele etape în poziţionarea World Vision România ca expert în problemele legate de protecţia copiilor defavorizaţi prin comunicarea de studii şi cercetări în domeniu realizate de către organizaţie.
“Am lucrat patru ani în organizaţii neguvernamentale şi m-am bucurat să pot lucra din nou pentru un ONG important, cum este World Vision România, de data aceasta din perspectiva unui consultant extern. Am întâlnit de partea Clientului nişte oameni deschişi la recomandările agenţiei, care înţeleg foarte bine specificul muncii de PR, cu care colaborăm excelent. Împreună ne mândrim deja cu rezultate foarte bune”, a adăugat Ştefania Stavrositu, Junior Partner The Practice.
Echipa de consultanţi care asigură managementul contului World Vision România este formată din Mădălina Năstase – Consultant şi Ştefania Stavrositu – Junior Partner.
{mosloadposition user10}