THE PRACTICE comunică pentru Saint-Gobain Rigips, liderul segmentului materialelor de construcții pe bază de ipsos din România și care deține marca lider în categoria de gips-carton. Selecţia agenţiei s-a făcut printr-o licitaţie la care au participat mai multe agenţii de relații publice.
Compania Rigips este prezentă în România din 1994, din 2005 devenind parte a renumitului grup mondial Saint-Gobain. În timp, Rigips® a devenit nu doar cel mai apreciat brand de profil și lider de piață prin portofoliul sau vast de produse de inalta calitate si prin serviciile oferite, ci și descriptor pentru întreaga categorie, “rigips” fiind denumirea generică folosită în prezent la scară largă pentru plăcile de gips-carton.
“Am apreciat modul în care echipa THE PRACTICE a înțeles nevoile noastre de comunicare și a reușit să identifice un concept creativ care pune în valoare brandul și oferă unitate eforturilor noastre de comunicare. Avem încredere că am găsit un partener care va contribui semnificativ la buna reputație și la notorietatea Saint-Gobain Rigips”, a declarat Constantin Hariton (director general Saint-Gobain Construction Products România – Rigips Business Unit).
“Când spui Rigips®, spui calitate și inovație, valori pe care le prețuim și noi, la THE PRACTICE. Ne bucură oportunitatea de a comunica pentru un brand de înaltă referință în domeniul construcțiilor, pentru că, având deja o experiență solidă în comunicarea pentru clienți din această industrie, vom putea să aducem valoare în campaniile pe care le vom gândi pentru Saint-Gobain Rigips”, a declarat Oana Bulexa (Co-Managing Director, THE PRACTICE).
Serviciile pe care THE PRACTICE le oferă Saint-Gobain Rigips constau în: consultanță strategică în comunicare; dezvoltare și implementare de proiecte ce vizează informarea corectă și implicarea activă a grupurilor țintă ale companiei, incluzând mass-media, furnizori, specialiști și parteneri de business; comunicare dedicată cumpărătorilor.
Unul dintre proiectele care marcheaza anul curent, in care THE PRACTICE are un rol activ este comunicarea prin relatii publice a aniversarii a 20 de ani de activitate a Saint-Gobain Rigips pe piața din România.
Prezent din 1994 pe piața din România, lider al segmentului materialelor de construcții pe bază de ipsos, Saint-Gobain Rigips a investit continuu în creșterea nivelului de cunoștințe și aptitudini al celor ce lucrează cu produsele sale, numele companiei devenind un sinonim pentru categoria de gips-carton.
Saint-Gobain Rigips inovează an de an, propunând pieței noi produse ce răspund nevoilor de confort termic, acustic, de protecție la umezeală și la foc, precum și noi soluții pentru pereți, pardoseli, tencuieli și plafoane fixe sau demontabile, apte de a crea forme funcționale și estetice interesante în mall-uri, teatre, spitale și clinici, hoteluri, spații de învățământ și chiar acasă la noi. Deși nu-l vedem, Rigips® este pretutindeni în viața noastră, zi de zi.
Compania are trei unităţi de producţie: o unitate de procesare a rocii în comuna Mihai Viteazu, judeţul Cluj, o fabrică de plăci de gips-carton şi o fabrică de ipsos de construcţii şi ipsos industrial, cu spaţii de depozitare proprii, toate situate în Turda, şi un depozit în Bucureşti. Întreaga echipă este formată din peste 250 de angajaţi, compania fiind prezentă la nivel național prin cei peste 200 de distribuitori.
{mosloadposition user9}