THE PRACTICE gestionează comunicarea Centrului Medical Medsana, prima clinică privată din România cu laborator de analize propriu acreditat. Colaborarea a fost agreată pentru început pe o perioadă de un an, timp în care agenția va oferi soluții complete de PR offline și online în vederea informării publicurilor țintă asupra companiei Medsana și a serviciilor sale.
Cu o experiență de 15 ani pe piața de servicii medicale din România și cu o echipă de 150 de medici, compania a înregistrat o dezvoltare rapidă, acoperind încă de la înființare o gamă largă de arii terapeutice. Totodată, Medsana este centrul medical care a introdus pentru prima dată în România conceptul de abonament de sănătate dedicat companiilor.
"Ne dorim să comunicăm într-un mod cât mai eficient și responsabil atuurile și valorile Medsana către publicul nostru țintă și suntem convinși că împreună cu echipa THE PRACTICE vom alege cele mai potrivite metode de a face acest lucru." a declarat Anca Sert, Coordonator Departament Marketing la Centrul Medical Medsana.
“Domeniul medical este prin excelență unul în care nu îți permiți să greșești, de aceea și comunicarea din jurul serviciilor trebuie să fie ireproșabilă. Vorbim despre responsabilitate, una pe care ne-o asumăm cu bucurie în comunicarea pentru Centrul Medical Medsana.” a declarat Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.
Centrul Medical Medsana nu este singurul client din domeniul medical pentru care THE PRACTICE concepe și implementează soluții de comunicare. Agenția colaborează încă de anul trecut cu prima bancă de celule stem din România, CORD BLOOD CENTER, iar de anul acesta oferă servicii de brand PR pentru GlaxoSmithKline.