La Gala Romanian PR Award 2010, desfasurata miercuri seara (6 octombrie) la Palatul Parlamentului, THE PRACTICE castiga 2 Silver Awards for Excellence la categoria Comunicare Corporatista.
Campaniile castigatoare sunt “Europeanul Anului”, realizata la inceputul lui 2010 pentru Reader’s Digest, si “CORDonul rosu salveaza vieti”, implementata la jumatatea acestui an pentru Cord Blood Center.
“Au fost doua campanii foarte frumoase, care au dat rezultate foarte bune pentru clientii nostri. Le multumim amandurora – Reader’s Digest si Cord Blood Center – pentru increderea pe care ne-au aratat-o atunci cand ne-au oferit, fara licitatie, doar pe baza reputatiei noastre, posibilitatea de a lucra pe aceste conturi ofertante. Le-am promis atunci campanii creative si eficiente, « de premiu » – acum ne bucuram ca ne-am tinut de cuvant!”, a declarat Oana Bulexa, client service director THE PRACTICE.
“Felicitari echipei pentru inca o reusita! Desi agentia noastra are numeroase trofee locale si internationale, desi chiar la Romanian PR Award am castigat pana acum premii la multe categorii precum Marketing PR, Comunicare de criza, Comunicare interna, CSR sau ONG, este prima data cand castigam la categoria Comunicare Corporatista. Am luat 2 premii aseara si asta ne face foarte fericiti! Era important pentru noi sa validam in competitie expertiza pe care THE PRACTICE a avut-o dintotdeauna pe zona comunicarii corporatiste, de altfel una dintre cele mai importante arii de practica pentru agentia noastra, care ne aduce cca. 40% din veniturile companiei”, a declarat Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.
{mosloadposition user9}