“Iunie – Luna impotriva obezitatii” pentru Abbott Laboratories
The Practice a derulat, la inceputul acestei veri, campania de relatii publice „Iunie – Luna impotriva obezitatii”. Aceasta a reprezentat punctul culminant al planului anual de comunicare si momentul de maxima vizibiliate a programului educational ReductoStart initiat de Abbott Laboratories. ReductoStart este cel mai amplu program educational cu privire la riscurile obezitatii si supraponderalitatii, bolile secolului XXI de care sufera o treime din populatia Romaniei. Programul a fost initiat de Abbott Laboratories la inceputul anului trecut, se desfasoara la nivel national si ofera informatii si solutii pentru prevenirea si tratamentul corect al obezitatii si supraponderalitatii.
Obiectivele campaniei au fost consolidarea notorietatii programului ReductoStart si aducerea din nou in lumina reflectoarelor a problemelor pe care le implica supraponderalitatea si obezitatea, atat in ceea ce priveste sanatatea, cat si in plan social.
„Suntem foarte multumiti de faptul ca programul ReductoStart a beneficiat, cu ajutorul campaniei Iunie – Luna impotriva obezitatii, de o notorietate in crestere fata de anul anterior. Din ce in ce mai multe persoane se intereseaza de ReductoStart pentru a se inscrie in program si a beneficia de consultatii la medicii parteneri” a declarat Cristian Oros, Country Manager Abbott Laboratories Romania.
Campania a integrat mai multe faze: startul a fost dat de „Manifestul impotriva obezitatii”, adresat reprezentantilor presei, medicilor parteneri, tuturor celor care joaca rolul de formator de opinie a publicului larg, culminand cu organizarea unui eveniment in aer liber. Intrucat este nevoie de foarte multa miscare in lupta cu kilogramele, publicul a fost activ implicat printr-o manifestare sportiva, un cros impotriva obezitatii. “Crosul Impotriva Obezitatii” a avut loc pe data de 23 iunie in centrul Bucurestiului, pe o distanta de 2 km, si a atras cateva sute de sustinatori care au alergat pentru un stil de viata sanatos.
Mass-media a manifestat interes pentru subiect, stirea fiind preluata atat de ziare, cat si de revistele pentru femei, de lifestyle si de specialitate. Informatiile au fost redate si de catre agentiile de stiri si site-urile web, campania fiind foarte vizibil mediatizata si in mediul virtual: un numar dublu de publicatii on-line fata de cele care au reprezentat targetul initial au redactat materiale cu mesajele campaniei. Pe langa acestea, campania a fost sustinuta si pe alte medii de comunicare, cel mai activ fiind chiar site-ul ReductoStart (www.reductostrat.ro) si forumul programului.
Astfel, numai prin intermediul presei scrise si a mediului virtual, peste 1.500.000 de cititori si vizitatori ai site-urilor au fost expusi mesajelor campaniei.
Cea mai mare realizare a agentiei The Practice, din punct de vedere al comunicarii mass-media, au fost aparitiile televizate din saptamana premergatoare evenimentului de incheiere – „Crosul Impotriva Obezitatii”. Dana Nalbaru si Dragos Bucur, „mesagerii” campaniei, au fost invitati in emisiuni in direct la mai multe posturi TV: Antena 3; National TV; Euforia TV; Romantica TV. Mesajele campaniei au fost transmise si in cadrul stirilor radio si TV pe alte posturi: Radio 21, Prima TV si National TV.
{mosloadposition user10}