Agenția de relații publice THE PRACTICE gestionează de la începutul lunii septembrie contul de relații publice al PayPoint România, principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail, cu o evoluție în continuă creștere pe piața locală. Alegerea s-a făcut în urma unei licitații desfășurate în luna august, la care au participat și alte agenții importante de relații publice din România.
În cadrul acestui parteneriat, specialiștii agenției THE PRACTICE vor sprijini pe plan local PayPoint prin consultanță strategică pentru comunicare, dezvoltare și implementare de acțiuni ce vizează informarea corectă a presei și gestionarea relației cu jurnaliștii.
PayPoint și-a început activitatea în Marea Britanie în 1996 şi are în prezent operațiuni în Marea Britanie, Irlanda, România, Franța, SUA și Canada, la nivelul Grupului fiind procesate anual peste 650 milioane de tranzacţii, pentru peste 6.000 de clienţi. În România, PayPoint a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în 2008 și are în momentul de faţă încheiate contracte cu 46 de parteneri importanţi din domenii variate; serviciile sale sunt disponibile în peste 6.800 de locații la nivel național, punctele de plată fiind distribuite uniform în toate județele, cu o prezență masivă și în mediul rural.
„Serviciile noastre implică o comunicare specială nu numai cu consumatorii, comercianţii și furnizorii parteneri, dar și cu mass-media. Am ales să lucrăm cu THE PRACTICE pentru că, adiţional înțelegerii clare a specificului și a viziunii de afaceri a companiei PayPoint, agenţia a arătat disponibilitatea faţă de adaptarea la cerințele noastre și oferirea de soluții concrete și fezabile pentru nevoile noastre de comunicare”a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
„Suntem încântați că echipa PayPoint a ales să lucreze în România cu THE PRACTICE. Domeniul financiar este unul pe care îl cunoaștem foarte bine datorită colaborărilor de succes pe care le-am dezvoltat de-a lungul timpului. Ne bucurăm să punem acum competențele noastre și în slujba PayPoint. Va fi o adevarată provocare și abia așteptăm!” a adăugat Oana Bulexa, Head of PR Department, THE PRACTICE.