Agenția de creative strategy The New a dezvoltat anul acesta campania de repoziționare și comunicare a brandului Perla Harghitei.
În urma unui proces intens de selecție care a presupus crearea unei poziționări de brand, a strategiei de comunicare și a unei campanii de comunicare integrată, agenția The NEW a fost desemnată câștigătoare, urmând să implementeze propunerile până la finalul anului 2023.
Perla Harghitei se va prezenta publicului într-o lumină nouă, proaspătă, plină de emoție, păstrând însă nealterate valorile și istoria unuia dintre cei mai importanți jucători din piața de ape minerale din România.
„Mă bucur foarte mult că am reușit să punem bazele încă unui parteneriat puternic plecând de la valori comune și o înțelegere corectă a rolului comunicării și a construcției de brand. Gabriela și întreaga echipa Perla Harghitei ne-au oferit oportunitatea de a căuta rezolvarea strategică a unei probleme destul de dificile și anume revigorarea brandului Perla Harghitei, un produs cu calități unice bine-cunoscute într-o categorie extrem de competitivă, cu jucători stabili și istoric de comunicare. Aceasta provocare se potrivește mănușa pe tipul de proiecte care ne caracterizează la The NEW și anume cele prin care facem din produse – branduri și găsim soluții care îmbină natural strategia și creația pentru a rezolva probleme de brand. Fiind noi înșine niște challengeri, suntem onorați de fiecare dată când avem ocazia să lucrăm cu branduri care vor, ca și noi, să se consolideze într-o manieră corectă din punct de vedere al comunicării, autentică cu sine și cu consumatorii dar și curajoasă, într-un context economic în care, din păcate, pentru unii creativitatea nu mai este neapărat un criteriu relevant.” Oana Nedelea – Strategy Director The New
„The NEW e o agenție de creative strategy în sensul că oferim un produs integrat în care creația și strategia sunt inseparabile de la brief până la execuție. De aceea punem mereu în centru THE BIG IDEA, care este tocmai rezultatul acestei simbioze. Faptul că echipa Perla Harghitei a ales varianta The NEW ca fiind cea câștigătoare nu ne surprinde, însă ne onorează și ne obligă.” Claudiu Dobriță, Creative Partner The NEW.
„Am găsit un PARTENER în boardul Perla Harghitei. Nu, nu un client, nu un business pentru care “agenția (generic) prestează servicii”. Ci un PARTENER. O echipă de profesioniști pentru care ideea de a integra specialiști în comunicare și a construi pe termen lung alături de ei, încă mai are reverberații și este practicată (nu doar declarată) în umbra unor principii solide. Din postura unui profesionist în client-service este o bucurie enormă pentru că știu că ceea ce ne-a legat încă de la primele întâlniri este o etică comună de business, de înțelegere sănătoasă a colaborărilor de acest gen și de principii care, odată aplicate, nu pot conduce decât la rezultatele acelea puse pe hârtie. Mulțumiri pentru deschidere, încredere și incluziune! Let’s roll!” Raluca Gheorghe, SR Account Director The New
„Întâlnirea cu noii colegi de la The New a fost o frumoasă descoperire! Am cunoscut oameni buni și inspirați, care văd potențialul în produsul și brandul nostru, care au îmbrățișat cu pasiune provocarea propusă și dorința noastră de a pune consumatorul pe primul plan, ajungând la acesta prin emoție și onestitate. Cu această combinație am rezonat și am știut că ne-am extins echipa de la prima întâlnire. Sunt absolut sigură că noua platformă de comunicare va avea un ecou puternic în rândul consumatorilor și va duce mai departe spiritul efervescent Perla Harghitei,” Gabriela Ionescu, Marketing Director.