Postul de televiziune de business The Money Channel lansează astăzi AdCouture, prima emisiune de informaţie şi analiză, care tratează subiecte legate de piaţa de media&advertising din perspectiva business-ului.
Susţinută de IQads şi prezentată de Şerban Ciuşcă, emisiunea se va difuza în fiecare luni, începând cu ora 23:00 şi va fi reluată sămbătă si duminică, la ora 11:00 şi 21:00. AdCouture îşi propune să devină locul de întâlnire al industriei de media&advertising, dar joacă şi rolul de a informa comunitatea de business cu privire la toate aspectele legate de promovare. Emisiunea se adresează specialiştilor din agenţiile de publicitate, agenţii de media şi relaţii publice, departamente de marketing, managerilor din companiile mici şi mijlocii, preocupaţi de comunicarea propriilor mărci, viitorilor specialişti, studenţi de la facultăţile de profil, interesaţi să lucreze în industria de media&advertising.
Structura sa cuprinde trei rubrici: „Adnews”, „Hot Spot” şi „Insider”. „AdNews” prezintă cele mai noi şi mai importante ştiri din industria de publicitate şi media locală, dar şi internaţională. „Hot Spot” este o analiză de tip dezbatere, cu invitaţi, care va aduce în prim plan cele mai fierbinţi subiecte ale săptămânii. „Insider” este o rubrică de tip interviu, care îşi propune să vorbească despre business cu oameni marcanţi ai industriei de advertising, de la manageri de agenţii, directori de creaţie, persoane care au câştigat premii, freelanceri foarte cunoscuţi până la invitaţi din străinătate.
“ Îmi va placea la butoanele acestei emisiuni săptămânale şi mă bucur să am alături o echipă extraordinară: The Money Channel şi IQads. Anul acesta IAA (International Advertising Assoiciation) a introdus un nou eveniment anual "Premiile de excelenţă în publicitate". Am fost încântat să fiu organizatorul acestui eveniment: "Să-i fac un costum croitorului"…Până acum piaţa publicităţii a căutat valoarea, prin manifestari ca Ad Print, Ad’or sau Effie. Acum putem vorbi iată de Excelenţa.Pe o astfel de piaţă, AdCouture e onorată să intre! “, declară Şerban Ciuşcă.
Prima ediţie a emisiunii AdCouture, care se va difuza în aceasta seară, începând cu ora 23:00, vine cu invitaţi de top din industria de publicitate: Ştefan Iordache, copropietar al grupului de firme Leo Burnett&Taget şi Teddy Dumitrescu, copropietar al grupului de firme Focus Publicis. Invitat al rubricii „Hot Spot”, Ştefan Iordache va vorbi despre rebrandingul cafelei Elite, iar în cadrul rubricii „Insider” veţi putea urmări un interviu în exclusivitate cu Teddy Dumitrescu. Acesta va vorbi despre intrarea contului Orange în portofloliul Publicis şi cea mai nouă campanie semnată de companie pentru operatorul de telefonie mobilă.
{mosloadposition user10}