Noaptea Agentiilor va avea loc anul acesta pe 15 mai, in sediile agentiilor de comunicare participante.
Noaptea Agentiilor, un proiect initiat si organizat de The Institute, isi propune sa promoveze creativitatea romaneasca, implicand agentiile de comunicare intr-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiasi nopti, in sediile agentiilor, dar si in spatii conexe.
In cadrul primelor doua editii ale evenimentului, peste 4000 de vizitatori au trecut pragul celor 21 de agentii participante: AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, Hippos, iLeo, Infinit, Idealist, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler si Wunderman. Acestea s-au intrecut in evenimente care mai de care mai creative: concerte, expozitii, concursuri, proiectii de film, gratare, jocuri sau nunti.
Anul acesta se pot inscrie in proiect: agentii de publicitate, agentii de online si interactive, agentii de media, dar si agentii de PR.
Agentiile care isi doresc sa participe se pot inscrie incepand cu 20 martie si pana pe 13 aprilie 2012, orele 1800. Mai multe informatii despre ce s-a intamplat la editiile precedente, dar si regulamentul de inscriere le puteti gasi pe site-ul evenimentului, www.noapteaagentiilor.ro.
{mosloadposition user9}