Gala Internetics 2012, în cadrul căreia vor fi premiate cele mai bune proiecte de pe piaţa de online din România, are loc pe 1 octombrie, orele 20.00, la Opera Naţională Bucureşti.
Gala va fi urmată de petrecerea Grolsch, care va avea loc în Pub Energiea şi Expirat (Strada Brezoianu, nr. 4), începând cu orele 22.30.
Evenimentele Internetics de anul acesta vor include şi două seri speciale:
· YouTubeFilms – o seară de proiecţii video tematice, pe 24 septembrie, în cinematograful Grand Cinema Digiplex (Băneasa Shopping City);
· HotSpot – unde specialişti din industrie vor discuta despre online, pe 25 septembrie la Institutul Francez, Sala Elvira Popescu (Bulevardul Dacia, nr. 77);
Competiţia Internetics de anul acesta reuneşte 160 de lucrări şi 39 de participanţi: Aegis Media, Brandaffair, Brandstalk Advertising, Carnation Group, Cocoa Platypus, Cohn&Jansen JWT, Create Direct, Digital Star, DRAFTFCB, Frank Communication, G2 România, Gavrilă & Asociaţii, GetLokal.ro, Green Pixel, Grupul PONT, H Media, Hyperactive, iLeo, Infinit Solutions, Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis Interactive, Mediaedge:CIA România, Mediapost Hit Mail, Mediatic Digital, Momobi, MRM Worldwide, Next Advertising, Outbox, Oxygen PR, Propaganda, Publicis Bucharest, Senior Interactive, Smile Media, Starcom MediaVest, The Geeks, Valvis Holding şi Webstyler.
Categoria cu cele mai multe înscrieri este Online Media & Tools, cu 93 de campanii înscrise în competiţie, urmată de Campanii Interactive cu 36 de înscrieri şi Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare, categorie în care sunt 31 de înscrieri.
Secţiunile care s-au bucurat de cel mai mare succes anul acesta au fost: Social Media Campaigns – cu 23 de campanii înscrise, Advertising Games cu 16 şi Digital Branded Content cu 11 înscrieri.
Juriul competiţiei va stabili câte un câştigător pentru fiecare secţiune de concurs şi va acorda trofee de aur, argint şi bronz pentru categoriile Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare şi Campanii Interactive. Agenţia cu cele mai valoroase lucrări premiate în competiţie va deveni Agenţia Anului.
Juriul va acorda, în continuare, Premiul Special Pentru Webdesign unei lucrări din categoria Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare.
Câştigătorii vor fi anunţaţi luni, 1 octombrie, în cadrul Galei Internetics. Accesul la gala se face pe baza unui bilet, care poate fi achiziţionat trimiţând un e-mail pe adresa teodora.calin[at]institute.ro. Preţul unui bilet este de 150 lei + TVA.
Accesul la evenimentele YouTubeFilms şi HotSpot se face gratuit, în limita locurilor disponibile, completând formularul disponibil pe hotspot.internetics.ro (//bit.ly/QWoyIb).
Sponsorii Internetics 2012 sunt: Cosmote, Grolsch, Pepsi, Petrom şi Samsung.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul ultimillor unsprezece ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi „10 ani de creativitate românească”.