Juriul Internetics 2012 reuneşte 19 specialişti în marketing online din România.
Aceştia vor analiza şi premia lucrările înscrise în cele trei categorii ale competiţiei: Site-uri, micro-site-uri şi bloguri de promovare, Online Media and Tools şi Campanii interactive.
Juriul Internetics 2012 va fi format din: Alin Zăinescu – Business Development Manager TradeAds Interactive, Alina Cinciulescu – Innovation and Online Coordinator AVON România, Andrei Lăscuţ – Brand Manager Grolsch, Bogdan Toacşe – Marketing Manager Home Care Unilever SCE, Bogdana Butnar – Industry Manager Google România, Călin Clej – Marketing Manager PepsiCo, Ciprian Ştefan Istrate – Director of Consumer Product Marketing and Branding Bitdefender, Daniel Pană – Executive Director Marketing Division BCR, Emil Vasiliu – Digital Marketing ING, Laura Barbu – Director Online Vodafone, Mihaela Stănoiu – Marketing Manager Samsung, Oana Iliescu – Online Sales Manager Romtelecom, Robert Anghel – Online Sales and Care Manager Orange România, Ştefan Liuţe – Co-fondator şi Strategy Director Storience, Victor Kapra – Consultant Online independent şi jurnalist freelancer.
În categoria “Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare” se va oferi şi un premiu special de webdesign, care va fi jurizat de Eugen Erhan şi Tudor Muscalu- Designeri şi Fondatorii Fredo & Pid’Jin, Ciprian Bădălan – Senior Brand Designer Brandient şi de Sorin Bechira- Creative Director și Managing Partner X3.
Membrii juriului vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.
Perioada de înscriere în competiţie a fost prelungită până la data de 7 septembrie.
Înscrierile se fac online, pe site-ul www.internetics.ro.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi despre noutăţile de anul acesta, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.