- Tu când te-ai jucat ultima dată?
- Când poate fi un moment mai bun pentru această întrebare dacă nu de 1 iunie, Ziua Internațională a Copilului?
The Grown – Up Playground este cel mai recent proiect Globalworth, după o idee creativă semnată de Ogilvy România, și are ca obiectiv principal un altfel de little reminder: importanța jocului în viața unui adult, ca sursă de sănătate mintală.
Între 1 și 10 iunie, The Grown-Up Playground devine spațiul în care chiriașii din clădirile de birouri Globalworth pot intra în „scurte recreații” pentru a-și reaminti să joace Șotron sau X și 0, jocurile copilăriei, în spațiile special amenajate din cele trei clădiri Globalworth Campus din București.
Fiecare joc a fost proiectat ca un reminder de grijă față de sine și are un cod QR încorporat în designul său. Oamenii pot scana codul pentru a afla despre beneficiile jocului asupra sănătății mintale, din surse avizate.
„Utimii ani au pus în lumină importanța deschiderii față de subiectul sănătății mintale. Dacă până de curând subiectul era încă tabu, eforturile care se fac acum, la nivel mondial, pentru liberalizarea sa sunt tot mai vizibile. Credem că trebuie să ne sprijinim unii pe alții în comunitățile din care facem parte: acasă, în familie sau la birou. De aceea, ne-am dorit ca de 1 iunie să le arătăm membrilor din comunitatea Globalworth că suntem mai aproape ca niciodată de ei. Și cum copiii sunt cei de la care învățăm să spunem lucrurile simplu și frumos, am ales să dialogăm prin limbajul jocului” – Georgiana Oltenescu, Group Head, Marketing and Communication at Globalworth.
Globalworth, liderul pieței real estate din România, nu se află la primul proiect inedit dedicat comunității sale. Compania a lansat, înainte de pandemie, Globalworth District primul „cartier” art&tech din România, cu scopul de a promova tânăra generație de artiști români, transformând clădirile de birouri în spații neconvenționale care găzduiesc și susțin arta și tehnologia.