din Romania, OLX.ro
The Geeks a dezvoltat strategia și creația pentru o nouă campanie integrată OLX.ro. Creată sub forma unei promoții, campania comunică aplicația de mobil OLX și procesul simplu prin care utilizatorii pot publica anunțuri prin intermediul acesteia.
Din punct de vedere strategic, execuțiile online, TV și radio continuă direcția de comunicare începută de OLX în urmă cu aproximativ doi ani și prezintă români obișnuiți ce regăsesc în OLX o idee excelentă pentru a-și rezolva problemele de zi cu zi. Spoturile TV prezintă diferite povești legate de vânzarea mai multor obiecte: un storcător de fructe, un frigider, cu ocazia plecării din țară, sau o pereche de schiuri, odată cu descoperirea unei noi pasiuni.
“Miza campaniei a fost mai mult decât a obține un număr mai mare de descărcări ale aplicației. Am vrut să le arătăm românilor că au motive reale nu doar pentru a-și instala aplicația, ci pentru a o folosi. Am exemplificat cu produse reale, care au rolul de a inspira utilizatorii să se uite la lucrurile din casă din perspectiva: “oare mie chiar îmi folosesc toate astea?” Și, normal, să ia în considerare postarea de anunțuri de vânzare prin intermediul aplicației OLX.” – Miruna Antonescu, Senior Creative Planner, The Geeks
Pentru a comunica premiile promoției și a transmite simplitatea procesului de publicare a unui anunț prin aplicația mobilă OLX, conceptul creativ dă naștere unui personaj ce pretinde a fi specialist în publicarea de anunțuri.
Așa-zisul “specialist” este vehiculul prin care sunt comunicați pașii foarte simpli prin care utilizatorii pot publica un anunț: faci poză, scrii anunțul și îl adaugi pe site prin intermediul aplicației. Umorul vine din abordarea naivă a specialistului, atunci când trebuie să descrie produsele puse la vânzare, pe care, însă, nu le înțelege în totalitate.
“OLX.ro înseamnă să ne schimbăm propria viață, cumpărând ceva util din banii obținuți pe un obiect ținut ascuns, nefolosit. Și, de ce nu, înseamnă să schimbăm viața altei persoane, care își va găsi pe OLX.ro produsele de care are nevoie, unele poate inaccesibile până atunci. Vrem ca toate acestea să decurgă fluid, intuitiv, exagerat de ușor. Campania păstrează abordarea de până acum, inspirată din umorul local unic și savuros, și introduce elementul nou, laitmotiv în activitatea noastră de zi cu zi: aplicația mobilă OLX.ro, cel mai simplu mod de a vinde și cumpăra. ” – Aida Ionescu, Marketing Manager, Naspers Classifieds România (OLX.ro & Autovit.ro)
Promoția, valabilă în perioada 12 Octombrie –11 Noiembrie 2015, are în centru marele premiu constând într-un Mercedes Benz Clasa A.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
The Geeks
Vlad Petre (Brand Communication Director), Nicoleta Pena (Brand Communication Manager), George Ilițoi (Junior Copywriter), Elena Negrescu (Copywriter), Andreas Aron (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Costin Radu (Managing Director & Head of Creative Planning).
OLX
Ileana-Cristina Gheorghițoiu (Business Manager), Aida Ionescu (Marketing Manager), Alexandra Spirescu (Senior Marketing Executive)
Răzvan Acsente (Senior Marketing Executive).