Ieri seară, 2 Octombrie 2012, agenția de strategie digitală The Geeks, parte din grupului Leo Burnett, a câștigat 3 premii în cadrul Galei Internetics 2012.
Lucrarea Antipa Museum realizată pentru Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa a primit 2 distincții: Aur-ul categoriei “Site-uri, Microsite-uri și bloguri de promovare” și premiul secțiunii “Artă, cultură, media și divertisment”, din cadrul categoriei cu același nume.
De asemenea, The Geeks au urcat pe scenă pentru a treia oară pentru premiul secțiunii “Best Community”, acordat pentru Doncafe Facebook Page realizată pentru Strauss România, brandul Doncafe, în cadrul categoriei “Online Media and tools”.
“Proiectele premiate ne sunt foarte dragi. Comunitatea Doncafe în special pentru că este unul dintre proiectele pe care am început să le construim pas cu pas încă de la înființarea agenției, iar Antipa pentru că s-a depus foarte mult efort și pasiune pentru ca execuția să iasă foarte bine”, a declarat Costin Radu, Managing Partner The Geeks.
Leo Burnett, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din același grup. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.
Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de success.