Agenția The Geeks a lansat pentru Muzeul Național de Istorie Naturală Grigore Antipa aplicația de Facebook „Strămoșul tău”. La accesarea aplicației, utilizatorilor li se generează o imagine care ilustrează o tipologie de strămoș. Primul detectiv, primul fotbalist, primul rocker, primul Don Juan sunt doar câteva dintre aceste tipologii.
„Este pentru prima dată când dezvoltăm pentru Muzeul Antipa o aplicație care are ca menire atragerea publicului, în special a celui tânăr, către noi, care cel puțin în ultimii 10 ani, am acordat atenție percepției publice asupra expunerii permanente, comunicării programelor dedicate publicului etc. Dincolo de strictețea cu care urmărim transmiterea informației științifice, prin tot ceea ce postăm pe site și pe pagina de Facebook, am încercat să promovăm și imaginea prietenoasă, deschisă a Muzeului. Aplicația „Strămoșul tău” face tocmai acest lucru și, pentru aceasta, trebuie să mulțumim încă o dată agenției de publicitate Leo Burnett și The Geeks”, a declarat Aurora Stănescu, Head of Public Relations, Cultural Marketing & Educational Programs Department, Muzeul Național de Istorie Natural Grigore Antipa.
Înființată în urmă cu 3 ani, The Geeks este o echipă ce reunește competențe de strategie în comunicare, creație și implementare web. Agenția a dezvoltat proiecte pentru mărci precum Vodafone, Petrom, Samsung, Groupama Asigurări, Zile și Nopți, Fairy, Pilot Frixion, IQads sau World Vision.