Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Geeks a creat „Testul de risc” pentru Groupama Asigurari

The Geeks a realizat o nouă campanie online pentru Groupama Asigurări. Gândită sub forma unui video test interactiv, campania se adresează posesorilor de autoturisme care caută o ofertă flexibilă de CASCO, potrivită riscurilor la care se expun în trafic.

„Am optat pentru realizarea unui test tocmai pentru a dramatiza principalul beneficiu al ofertei Groupama: flexibilitatea. Am optat ca testul să fie interactiv tocmai pentru a întări ideea de personalizare a ofertei şi am optat pentru Trilulilu deoarece layout-ul lor de site este suficient de cunoscut vizual de grupul ţintă pentru ca un takeover să fie spectaculos. Suntem bucuroşi să constatăm că testul a depăşit în mai puţin de o săptămână de la lansare 60.000 de vizualizări şi că generează lead-uri”, a declarat Costin Radu, Managing Partner, The Geeks.

Pe scurt, pagina dedicată testului de risc a luat forma unui video takeover al celui mai important site de video sharing local Trilulilu.ro. Acolo, utilizatorii sunt invitaţi să dea testul de risc punându-se în pielea lui Cornel, un bărbat obişnuit trimis de soţie să o aducă pe mama soacră la masă. În misiunea sa, Cornel, prin intermediul celor care dau testul, se confruntă cu o serie de situaţii de trafic în care este pus în faţa unor decizii. În funcţie de ce decizii ia fiecare utilizator al testului şi, implicit, riscurile la care se expune în trafic, acestuia i se recomandă unul dintre pachetele de CASCO incluse în oferta Groupama. În urma interacțiunii cu testul, cinci dintre participanți pot câștiga 50% reducere la încheierea unei polițe Casco Groupama.

„Inovația este și de această dată o componentă importantă a campaniei, materializată acum prin prezentarea unui astfel de video test interactiv. Suntem foarte mulţumiţi că rezultatele, prin numărul de vizualizări în prima săptămână de la lansare, sunt remarcabile şi mizăm pe creşterea lor în următoarele săptămâni”, a declarat Georgiana Miron, Director Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul Groupama Asigurări.

Campania se desfășoară în perioada 28 iunie – 10 august 2011, pe pagina dedicată testului (//www.trilulilu.ro/testulderisc/3353558d61619c) de pe www.trilulilu.ro.

Echipa care a lucrat la această campanie este formată din: The Geeks – Mirabela Manea (Brand Communication Manager), Andrei Mihăilescu (Junior Creative Planner), Alexandru Gugurel (Online Project Manager), Alexandru Boiangiu (Senior Designer), Doru Sână (Flash Developer) și Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning); Groupama Asigurari – Ioana Sigarteu (Specialist Comunicare Web) și Georgiana Miron (Director Comunicare şi Relaţii Publice).

Bucuresti, 11.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.