Antreprenorii locali au ocazia de a-și deschide propriul magazin fizic, pentru o experiență de shopping completă, în cadrul programului Deschis: Pop-Up Shop la Mega Mall. Business-urile locale pot accesa facilitățile din program și își pot inaugura primul spațiu fizic de tip pop-up store în interiorul unuia dintre cele mai importante centre comerciale din București.
Prin intermediul acestui program, antreprenorii beneficiază de condiții flexible de găzduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse între 3-6 luni, cu posibilitatea de extindere în funcție de rezultate.
De la inaugurarea programului în luna iulie 2021, Mega Mall a găzduit magazinul The Beer Institute, primul concept de retail specializat, dedicat exclusiv berilor și cidrului, ambele artizanale românești, făcute cu pasiune în micro-berării din toate colțurile țării, pentru oameni dornici să încerce mereu ceva nou.
Inaugurat în 2018, în cel mai bun an pentru berea artizanală românească, cu lansări de branduri noi și multe rețete îndrăznețe, The Beer Institute și-a propus să contribuie la încurajarea fenomenului consumului de bere locală, craft, aducând în capitală beri artizanale din toată țara, precum Iași, Cluj, Sibiu, Sălaj, Timișoara, Constanța, Buzău sau Oradea.
În cadrul aceluiași program, designerul român Alexandra Calafeteanu și-a deschis primul magazin în Mega Mall, la parter. Alexandra Calafeteanu aduce, alături de creațiile statement, un vibe proaspăt, precum și haine unicat ce îi poartă eticheta. Pasionații de fashion vor descoperi, pe rafturile magazinului Alexandrei, o serie limitată de costume office colorate semnate Luana Mod, genți din piele naturală, lucrate impecabil în noile tendințe de la Wild Inga, curele, de la Mabotex, tot din piele naturală, atent aleasă, ce accesorizează ținutele și, nu în ultimul rând, pantofii creați de Inspiring Lux încă din 1988, oferind unicitate și rafinament.
Deschis: Pop-Up Shop este un parteneriat unic în peisajul de retail românesc, dedicat business-urilor mici locale, iar printre cei care pot accesa programul se numără branduri de design, fashion și design de obiect, furnizori de servicii care vor să experimenteze pentru prima dată cu un spațiu fizic sau vor să ia contact cu un alt tip de public. Antreprenorii locali care doresc să devină parte a programului pot afla mai multe detalii pe pagina https://megamallbucuresti.ro/evenimente/deschis-pop-up-shop-la-mega-mall/.
Măsuri de siguranță sporite la mall
După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, Mega Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Acesta a fost acordat de către experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză care acreditează siguranța centrelor comerciale din întreaga lume. Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea de dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, echipamentele de climatizare a spațiului din centrul comercial utilizează numai aer proaspăt din exterior, fără recirculare, schimbarea filtrelor se face cu o frecvență mai mare, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, și a benzilor cu suprafață nanosept pe suprafețele frecvent atinse, dezinfectarea și nebulizarea constantă a mall-ului. Acestea sunt completate de verificarea respectării măsurilor de distanțare și de purtare a măștii, precum și a celorlalte norme impuse de lege prin anunțuri audio, video și securitate.
Accesul în centrul comercial este permis doar clienților care poartă mască de protecție, iar această măsură este obligatorie și pentru personalul din magazine și echipa administrativă. Mai mult, conform reglementărilor autorităților, la intrarea în centrul comercial a fost implementat un sistem pentru verificarea temperaturii clienților. În plus, în dreptul fiecărei intrări a fost instalat câte un dispenser cu dezinfectant pentru mâini pentru a fi folosit de fiecare client la accesul în clădire.