Bucureşti/München/Paris. Într-o perioadă de incertitudini, persoanele care inspiră joacă un rol şi mai important în societate. BMW Group şi CNN International Commercial (CNNIC) colaborează pentru a prezenta poveştile unora dintre cele mai remarcabile persoane creative, artişti şi lideri ai vremurilor noastre prin două serii unice ce cuprind 11 scurtmetraje ce explorează “The Art of Leadership”.
Concentrându-se pe poveştile personale ale unor personalităţi excepţionale care reprezintă inspiraţie şi modele pentru societatea modernă, fiecare film din serie va întruchipa principalele valori de lider ale BMW: responsabilitate, forţă interioară şi independenţă. Valorile sunt caracteristice şi pentru automobilele din segmentul de lux al BMW – BMW X7, Seria 7, Seria 8 şi M8.
Joi, CNN a început o serie în şase episoade, prin lansarea primului film produs de Create, studioul mult premieat al CNNIC. Acest prim film portretizează unul dintre cele mai de succes dueturi de DJ şi producători de muzică electronică din lume, Dimitri Vegas & Like Mike.
Având drept fundal unul dintre concertele lor din Norvegia, cei doi fraţi belgieni îşi amintesc modul în care au devenit lideri în domeniul lor, reflectă la pasiunea lor şi la relaţia cu publicul. Acesta şi următoarele filme produse de Create sunt realizate şi editate pentru distribuţie globală pe un mix de platforme ale CNN International – TV, digital şi social media -, Great Big Story şi vor fi prezentate şi pe site-ul central al mărcii BMW.
În cursul acestui an, Great Big Story, compania media globală a CNN axată pe storytelling cinematic, va lansa o serie editorială sponsorizată ce cuprinde cinci microdocumentare care aduc în lumina reflectoarelor femei şi bărbaţi care şi-au creat impactul social prin a fi lideri prin exemplu.
Primul film programat pentru mai va prezenta viaţa dublă fascinantă a lui Brandon Tory. Talentat deopotrivă în tehnologie şi ca MC, Brandon călătoreşte cu succes prin două universuri – ziua lucrează ca inginer AI principal la Google, iar noaptea ca artist hip-hop de succes. Fiecare film va rula pe platformele şi conturile sociale media ale Great Big Story, în timp ce distribuţia va fi îmbunătăţită prin utilizarea tehnologiei Launchpad a WarnerMedia pentru a ajunge la audienţele definite în social media.
“BMW are o istorie lungă şi diversă de proiecte care oferă platforme şi suport de exprimare pentru minţi creative şi voci noi, îndrăzneţe – fie că este vorba de design, artă, sport sau tehnologie. O vedem ca una dintre misiunile noastre – şi am făcut mereu acest lucru, pentru a permite şi a alimenta transformarea. Aceste poveşti sunt rezultatul unei compatiblităţi între două entităţi care împărtăşesc aceleaşi valori şi obiective.
Suntem foarte încântaţi că CNN şi BMW colaborează pentru a crea aceste momente unice despre oameni excepţionali, care regândesc şi redefinesc leadership-ul. Întrucât suntem mereu în căutarea excelenţei, credem cu tărie că acest parteneriat este un reper pentru ambele părţi”, a declarat Jens Thiemer, vicepreşedinte executiv BMW pentru clienţi şi brand.
“Cele mai bune parteneriate se bazează toate pe valori comune şi sunt încântat că aşa este şi în cazul acestui proiect nou şi interesant cu BMW”, a declarat Cathy Ibal, vicepreşedinte executiv CNN International Commercial EMEA.
“Ca lideri în domeniile noastre, omagiem şi ne arătpm aprecierea pentru aceste talente şi caractere care sunt portretizate în filme pe măsură ce ele schimbă societatea noastră în bine. Naraţiunea puternică şi emoţională de la Create şi Great Big Story vor avea o scenă proeminentă pentru că distribuim aceste filme în mod inteligent pe toate platformele pentru a ajunge la o audienţă cu adevărat globală, care preţuieşte ideea de leadership şi poveştile din spatele său.”
Despre CNN International Commercial
CNN International Commercial (CNNIC) este responsabil pentru operaţiunile comerciale ale proprietăţilor CNN în afara SUA. Toate activităţile comerciale pentru branduri precum CNN International, CNN en Español, CNN Arabic, CNN Style, CNN Business şi Great Big Story sunt aliniate în cadrul diviziei.
Aceasta cuprinde vânzări de publicitate, parteneriate de sponsorizare, dezvoltare de conţinut comercial, vânzări de conţinut, licenţe de brand, distribuţie şi operaţiuni OOH, dezvoltare de afaceri şi marketing pentru principalul furnizor de ştiri internaţional din lume.
CNNIC este un lider recunoscut al industriei în vânzările de publicitate internaţionale, iar utilizarea sa de conţinut comercial premiat, produs prin Creare şi condus de utilizarea avansată a datelor şi capacităţile digitale, a dus la parteneriate puternice şi de durată cu multe dintre cele mai recunoscute mărci din lume.
Departamentul său de vânzare şi licenţiere a conţinutului are relaţii cu peste 1.000 de afiliaţi, de la licenţierea mărcii CNN până la contracte de furnizare de conţinut, precum şi servicii de consultanţă. CNNIC are birouri în întreaga lume, cu huburi-cheie la Londra, Hong Kong şi Miami. Pentru mai multe informaţii accesaţi http://commercial.cnn.com.
Despre Great Big Story
Great Big Story este o companie media globală is a global media company axată pe storytelling cinematic. Având sediul în New York, cu un birou la Londra, studiourile noastre creează şi distribuie microdocumentare şi scurtmetraje, precum şi seriale pentru lansare digitală, în social media, la TV şi în cinematografe.
De la lansarea noastră în partea a doua a anului 2015, producătorii noştri au călători în 100 de ţări pentru a descoperi lucruri nemaivăzute, trecute cu vederea şi uimitoare. Zilnic, poveştile noastre implică şi inspiră zeci de milioane de oameni. Pentru mai multe informaţii accesaţi www.greatbigstory.com.