Un think tank pro-solutii de criza, pentru business-uri si creativi
In contextul pandemiei corona, The Alternative School for Creative Thinking lanseaza din 5 mai platforma #TalentBet. Proiectul își propune să formeze o noua clasa de creativi, o noua ierarhie, bazata exclusiv pe talent si competență, și pe capacitatea de a avea reactie rapidă și eficientă la stres și criză, prin rezolvarea, ghidata de profesionisti, a briefurilor „la zi”, oferite de companii care se confrunta cu situatii fara precedent.
#TalentBet va opera în online, pentru grupuri de 12 creativi, ce vor lucra pe 4-6 briefuri, cu intalniri digitale de 2 ori pe saptamina. Durata experimentului va fi de 3 saptamani. In functie de evolutia si interesul industriei, o noua grupa poate fi formata in iunie.
Platforma aspira la organizarea unui colectiv de branduri ce sustin task squad-uri de tineri creativi gata sa genereze idei si sa propuna solutii originale pentru business-urile cu provocari in perioade de criza.
Ce ofera The Alternative School companiilor care se alatura demersului?
Un cap limpede, un ochi fresh, o abordare diversa si proaspata asupra contextelor generate de corona sau cele de criza, in general, propuneri despre cum provocarile pot deveni oportunitati de business, noi directii de relationare cu audientele – intr-o cheie deopotriva kindful si cu picioarele pe pamant. Solutiile de HR sunt si ele un beneficiu asociat, caci implicarea in TalentBet reprezinta o oportunitate de a recruta oameni care-si dovedesc inteligenta creativa, pe briefuri generate de situatii fara precedent.
Ce-au de castigat creativii care adera la #TalentBet – fie ei tineri sau exersati?
Un portofoliu la zi, pe briefuri provocatoare, cu solutii la care ajung in urma ghidajului oferit de o trupa de elita. Ocazia de a-si demonstra puterile, talentul si impactul in situatii critice. Ani de zile, briefurile sociale sau cele de tipul „creativitatea salveaza umanitatea” au fost la moda, de multe ori pornind de la situatii fictive sau de relevanta minora. Contextul actual le ofera in sfarsit sansa sa demonstreze ca munca lor nu e chirurgie, dar poate deveni la fel de importanta.
Platforma de personal branding MEALCHEMY va fi si ea activata. Astfel, competitorii #TalentBet vor primi feedback personalizat si de detaliu, pe modul in care isi vand competentele si se pozitioneaza in industrie, ajutandu-i sa-si construiasca o prezenta articulata, coerenta si memorabila. Demersurile de job scounting completeaza pachetul.
Filip Gonzacenco (Publicis, Paris), Andrei Chirisi (NEXT/THREE), Alexandra Bombiță (CESI), Teodora Migdalovici (CannesLions/MEALCHEMY) sunt primii speakeri si evaluatori confirmati.
Pentru a defini ultimele detalii ale #TalentBet, aliniat la nevoile, asteptarile si resursele industriei, reprezentantii marketerilor sunt invitati sa raspunda la un foarte succint chestionar aici, iar creativii aici.
The Alternative School for Creative Thinking este un creative MBA ce pregateste si propulsează de peste 16 ani talent românesc la festivalurile internaționale de creativitate.
Pentru mai multe detalii despre evolutia #TalentBet, urmăriți site-ul oficial The Alternative School For Creative Thinking și social media asociata sau lasati un mesaj la win@canneslions.ro / teodora.migdalovici@canneslions.ro.