Televiziunea de business The Money Channel a lansat ieri noul sezon al emisiunii-concurs Testul de Afacereză cu o ediţie specială în care s-au duelat trei dintre cei mai cunoscuţi vorbitori de afacereză. Octavian Radu, Camelia Şucu şi Alin Borcea au răspuns cu brio întrebărilor lui Sorin Freciu şi au demonstrat audienţei că vorbesc bine limba afacerilor.
Sorin Freciu a declarat că oamenii de afaceri prezenţi la avanpremieră au fost bine pregătiţi şi acest lucru se vede şi din succesul pe care îl au în afaceri „A fost altfel decât un test de afacereză normal. A fost un test care deschide noul sezon, iar acesta nu va fi deloc uşor pentru participanţi. Noi spunem însă că merită efortul, pentru că şi premiile sunt pe măsură”.
„Un adevărat show. Bine, am mai urmărit de acasă, din fotoliu, dar acum a fost diferit. Am încercat să ne descreţim frunţile”, spune Camelia Şucu, preşedinte Class Living şi câştigătoarea ediţiei speciale.
„Mi-a plăcut foarte mult datorită concurenţilor pe care-i stimez şi îi simpatizez de ani de zile. O astfel de emisiune mi se pare extrem de importantă pentru creşterea nivelului de înţelegere a ceea ce se întâmplă”, crede Octavian Radu, preşedinte RTC Holding
„Ce se întâmplă acum în România a dovedit că nu suntem foarte bine pregătiţi”, a declarat după concurs Alin Burcea, propietarul agenţiei de turism Paralela 45.
De luni, 5 octombrie, cunoştinţele participanţilor vor fi testate de Florin Cepraga şi Daniela Cebotari, prezentatorii noului sezon. Daniela este câştigătoare a patru ediţii ale Testului de Afacereză şi, în prezent, corespondentul The Money Channel la Bursa de Valori Bucureşti.
Testul de Afacereză se va difuza în fiecare săptămână, de luni până joi, de la 22 la 22:30.
Pentru regulamentul concursului şi detalii înscriere intră pe www.afacereza.ro
{mosloadposition user10}