Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Terentino şi Crama Histria semnează o nouă filă în vechile poveşti

crama-histria-logo

Începând cu luna martie a acestui an, Crama Histria are un nou povestitor: agenţia de brand Terentino duce mai departe povestea vinurilor din cetatea Histria, a meleagurilor şi a oamenilor locului.

Fiecare vin al cramei Histria are povestea sa iar Terentino o spune cu tâlc, umor și prezență de spirit. Caracterul unic, buchetul robust și echilibrat și expresivitatea vinurilor Histria asigură savoarea oricarei narațiuni. Împreună, Terentino si crama Histria, vorbesc despre degustători, nu consumatori. Experiența fiecarui vin este mai mult decat un simplu act de consum, ea devine un act individual ce împrumută caracteristicile soiului, transformând povestea în legendă.


“Ne-am dorit să construim şi să păstrăm un brand care să-i cucerească pe cei pasionaţi de vinuri nu doar prin produse de calitate, ci şi prin poveştile care ne definesc. Dincolo de a face vinuri bune, ne dorim să aducem vinul mai aproape de fiecare dintre cei care ajung să îl deguste. Terentino crede în chimia dintre oameni. Noi credem în chimia dintre om şi vin. Suntem convinşi că Terentino va avea un rol important în însufleţirea brandului nostru”, afirmă Paul Fulea, administrator al Cramei Histria.

“Zi de zi căutăm poveşti autentice pe care le spunem pe înţelesul şi pe placul oamenilor. Am găsit în Cramele Histria o incursiune în tradiţiile zonei, o fărâmă de istorie de pe vremea zeului Dionysos, o ocazie de a descoperi poveştile unor meleaguri bătătorite de vreme”, afirmă  Harry Ioncica– Viral Marketing Hustler-Terentino.

Industria vinului se află într-o continuă dezvoltare, iar cramele pun acum tot mai mult accent pe campanii de comunicare complexe, strategii de digital targetate şi educarea publicului prin campanii tactice specifice, astfel încât să crească gradul de notorietate pentru un anumit brand. Crama Histria continuă acest trend şi, alături de Terentino, îşi propune să devină un punct de referinţă în industria românească de vinuri.

Despre Crama Histria

Povestea Cramei Histria a început în 1976, când pe dealurile din jurul cetăţii a fost replantată viţa-de-vie.

În 1991, plantaţia s-a transformat în societate pe acţiuni şi ulterior a fost preluată de către tatal lui Paul, în 1998.

Din 2013 ducem tradiţia mai departe, având mereu în minte faptul că “Via este ca un copil. Cu cât petreci mai mult timp cu ea, cu cât vorbeşti mai mult cu ea, cu atât îţi dă mai mult. Un viticultor consacrat se cunoaşte după felul în care vorbeşte cu via” (Paul Fulea).

Despre Terentino

Terentino este o agenţie de marketing înfiinţată în anul 2014 pentru cei care cred în povesti şi au timp şi curaj să trăiască.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.