“Teo Show”, audiente ametitoate pe toate cele trei categorii de public monitorizate
Miercuri, 9 noiembrie, Kanal D a inregistrat audiente uriase, ce au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe intervalul difuzarii emisiunii “Teo Show”.
Productia prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a atins o cota de piata de aproape 20% pe segmentul de public din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Ieri, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 3,5% rating si 19,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 4,7% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, si 4,5% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul All Urban.
O medie de 847.000 de romani urmareau ieri emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu la Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la debutul show-ului, 15:45, productia a adunat in fata micilor ecrane 1.262.000 de telespectatori.
Target Comercial
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
TEO SHOW |
Antena 1 |
4,5 |
24,2 |
|||
|
Kanal D |
3,5 |
19,2 |
|||
|
Pro TV |
2,1 |
11,5 |
|||
|
Acasa |
0,9 |
4,7 |
|||
|
Digi 24 |
0,7 |
3,7 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 09.11.2016
Interval: 15:45-17:00
Target National
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
TEO SHOW |
Antena 1 |
5,0 |
17,6 |
|||
|
Kanal D |
4,7 |
16,6 |
|||
|
Pro TV |
3,7 |
13,1 |
|||
|
Romania TV |
1,7 |
6,1 |
|||
|
Antena 3 |
1,5 |
5,2 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 09.11.2016
Interval: 15:45-17:00
Target All Urban
Time Bands
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||||
TEO SHOW |
Antena 1 |
5,0 |
18,0 |
|||
|
Kanal D |
4,5 |
16,2 |
|||
|
Pro TV |
2,9 |
10,6 |
|||
|
Romania TV |
1,9 |
6,9 |
|||
|
Antena 3 |
1,8 |
6,6 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 09.11.2016
Interval: 15:45-17:00