Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Teo Migdalovici – lector la Asia Brand Summit

Asia Brand Summit este noua provocare profesionala a Teodorei Migdalovici, unul dintre profesionistii din Europa Centrala si de Est invitat ca vorbitor la cel de-al 16-lea Congres al culturii de brand din Asia. Evenimentul are loc in Mumbai, la finele lunii septembrie si reuneste personalitati de talie globala in ceea ce organizatorii numesc “a branding extravaganza”. Congresul de anul acesta, la care participa delgati reputati din 55 de tari, are drept tema “Claritatea si consistenta brandurilor intr-o lume a diversitatii canalelor media”.

Teo Migdalovici, alchimistul de la Migdale amare,  va tine o prezentare despre “Personalitatea brandurilor” privite prin lentila unui terapeut. “Cand vorbim despre branduri versatile, cultivate de schimbari de strategie necesare si unde incepe manifestarea clinica a brandurilor schizoide ?” sunt intrebarile cheie la care prezentarea va incerca sa raspunda.

La congres vor fi dezbatute teme legate de evolutia brandurilor, trenduri in constructia de marca, strategii care functioneaza in desenarea si consolidarea brandurilor globale. Mecanismele de relationare cu consumatorul la nivel emotional si miza pe coerenta a personalitatii brandurilor vor fi, de asemenea, subiectele favorite ale reuniunii.

Simultan cu desfasurarea congresului au loc evaluarile anuale ale brandurilor asiatice, in cadrul “The Advisory Council” un juriu de specialisti internationali care vor ajuta la selectarea celor care vor primi in 2007 premiile pentru Excelenta in Branding. ”Patronii spirituali” ai premiilor sunt BBC, care va gazdui ceremonia de decernare si Savile Row, o companie londoneza renumita pentru rafinamentul produselor sale vestimentare, mai ales in mediile de business si cele politice.

Prezenta la Congres va fi urmata de o explorare a diversitatii asiatice, alaturi de alt alchimist-cheie al Migdalelor, Roxana Balan.

Roxana este parte din echipa alchimistilor de la Migdale Amare, iar inainte de Migdale a facut chimie cu Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, si cea de Stiinte Politice. Cea de-a doua facultate a fost incheiata cu o teza de licenta coordonata la Oxford, avand drept subiect brandingul de tara, dupa o perioada de studii si explorari realizate ca bursier in generosul spatiu hispanic.

Partenerii media ai acestei calatorii de explorare al carei scop este desenarea unei harti a comunicarii din Asia sunt The Marketer, Markmedia si Adevarul. Aceste publicatii vor reflecta  etape din voiajul explorator al celor doi alchimisti.
 
Teodora Migdalovici este fondatorul laboratorului alchimic migdale amare si ambasador al festivalului Cannes Lions. In 2005 a infiintat Gradinita – Scoala Alternativa de Gandire Creativa – cu un obiectiv precis: sa descopere si sa cultive tineri talentati, in spiritul valorilor unui “invingator cu inima”.
In ultimii zece ani, ea a coordonat proiecte de desenare, constructie si dezvoltare a brandurilor prin mecanisme de comunicare pentru companii locale si internationale. Povestea acestor proiecte  poate fi descoperita in interviurile oferite de-a lungul timpului. Teodora este, de asemenea, trainer si consultant pentru middle si top management.
In 2006 a facut parte din primul consiliu Superbrands.
Alchimistului de la migdale amare ii place sa fie in avangarda industriei de comunicare, fara sa uite de minti si de inimi, atunci cand, in general, ceilalti nu vad dincolo de miza financiara.

Bucuresti, 10.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.