Modulo Consulting anunţă creşteri peste estimările de la începutul lui 2012 ale cifrei de afaceri, ale vânzărilor de servicii şi ale sumelor alocate proiectelor de noii clienţi înregistrate de Tenora, divizia VoIP a companiei.
Furnizorul de servicii profesionale IT Modulo Consulting (//www.modulo.ro) a anunţat o creştere cu 20% a cifrei de afaceri a Tenora în 2012. Pentru 2013, reprezentanţii firmei preconizează un plus de minim 15% al afacerilor acestei divizii a companiei ce se ocupă de consultanţă, integrare şi livrare de soluţii VoiP complete. Rezultatele ce au depăşit estimările de la începutul anului trecut, precum şi previziunea anunţată pentru 2013, sunt consecinţa introducerii de noi soluţii şi echipamente VoIP în portofoliul Tenora, acestea susţinând companiile în efortul de a-şi scadea costurile pentru serviciile de comunicaţie şi pentru deplasările de serviciu, păstrând însă nota personală în discuţiile de afaceri.
În 2012, Tenora a înregistrat un plus de 13% la vânzările de echipamente VoIP, în timp ce vânzările de consultanţă şi servicii s-au dublat faţă de 2011, rezultând o majorare totală a cifrei de afaceri de 20% pentru această divizie. Numărul de clienţi ai Tenora a crescut cu 10% în cursul anului trecut, înregistrându-se şi o creştere a sumelor alocate proiectelor VoIP de către companiile ce achiziţionează soluţii VoIP.
„Accentul pus pe oferta de servicii şi soluţii complete, împreuna cu introducerea de noi produse VoIP în a doua jumătate a 2012 – soluţia de comunicare integrată pentru IMM-uri Avaya IP Office şi soluţia de comunicare şi colaborare video Aastra BluStar – a generat o creştere ce a depăşit estimările noastre iniţiale pentru Tenora. Deşi la nivel global se înregistrează o creştere a călătoriilor de afaceri, accesul la o piaţă globală, nevoia de eficienţă în alocarea bugetelor şi de a coordona echipe din reprezenanţe şi birouri diferite vor genera în continuare o cerere mare de soluţii de comunicare – o alternativa pentru întâlnirile faţă în faţă, fără a duce însă la pierderea notei personale a interacţiunilor. Mai mult, companiile caută soluţii VoIP complete şi preferă furnizorii cu experienţă, care să le ofere servicii profesionale şi produse de calitate. De aceea, estimăm o majorare a vânzărilor diviziei VoIP şi în acest an, în special pe segmentele consultanţă, servicii şi soluţii de videoconferinţă”, a declarat Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting.
Ca şi în anul anterior, rezultatele totale estimate pentru 2013 vor fi susţinute de o creştere mai puternică a vânzărilor de servicii VoIP faţă de cele de hardware. De asemenea, Tenora va avea o pondere mai mare în cifra de afaceri a Modulo Consulting.