Tempo si Alka grup au lansat o noua campanie de comunicare pentru brandul Nutline, sub sloganul „Intotdeauna impreuna”. Campania isi propune sa intareasca relatia consumator – brand, printr-o abordare noua, emotionala si apropiata de public.
De mai bine de 10 ani semintele Nutline ne sunt alaturi oriunde si oricand, indiferent de ocazie: un gratar, un film sau un meci de fotbal. Astfel, putem spune ca Nutline sunt semintele cu care am crescut, alaturi de care am trait momente speciale si ne-am simtit bine. Deoarece Nutline este cel care da tonul la discutie, aduce pofta de viata, socializare si relaxare.
Pentru a sarbatori aceasta relatie de lunga durata dintre Nutline si consumatori, Tempo a dezvoltat noua campanie de comunicare "Prieteni pentru totdeauna". Aceasta campanie propune o abordare emotionala menita sa consolideze relatia dintre Nutline si consumatorii sai. Sloganul “intotdeauna impreuna” este de fapt o promisiune a brandului catre acestia.
Spotul TV descrie prietenia autentica si inocenta dintre un baietel si floarea soarelui. Se stie ca imaginatia copiilor este foarte bogata, acestia personificand obiecte si gasindu-si parteneri de joaca in orice. Acest lucru s-a intamplat si pe platoul de filmare, unde micul nostru erou din spot a amuzat toata echipa cu imaginatia si energia sa debordata, pe parcursul intregii zile de filmare, imbogatind scenariul initial.
O componenta importanta a spotului, care adauga emotie si sustine povestea, este muzica. Coloana sonora a fost compusa special pentru spotul Nutline de catre un studio din Olanda. Inca din primele zile de difuzare a spotului reactiile din piata au fost foarte bune, un numar mare de persoane solicitand pe site-uri si bloguri detalii despre coloana sonora a spotului, astfel incat reprezentantii Alka au decis sa angajeze studioul pentru a continua melodia. Studioul va compune special pentru consumatorii Nutline intreaga piesa, iar acestia o vor putea descarca in curand de pe web site-ul Nutline: www.nutline.com. Insa pana atunci, pe web site-ul Nutline este disponibil ringtone-ul pentru telefonul mobil cu aceasta melodie.
Perioada de derulare a campaniei este iulie – septembrie, mixul de comunicare continand TV, presa, precum si prezenta in mediul outdoor.
Echipa implicata in proiect:
ALKA Grup: Ruxandra Roman – Director de Marketing si Comunicare, Amir Krenzia – Director General Alka Grup
Tempo Advertising: Vlad Martis – Copywriter, Viorel Holovaci – Art Director, Adrian Preda – Creative Director, Mihaela Racescu – A/V Producer, Diana Stancu – Account Director, Aura Toma – Client Service Director
Casa de productie: Mitra Film, producator – Gabi Antal, regizori – Tomaso Berte si Paolo Bogarto, DOP – Massimiliano Gatti
{mosloadposition user10}