Tempo şi BCR lansează împreună campania de comunicare "Do it yourself" dedicată promovării serviciilor 24 Banking BCR. Campania se desfăşoară între lunile mai şi iulie şi este susţinută de execuţii TV, print, outdoor, precum şi de un spot creat special pentru internet.
"24 Banking BCR oferă clienţilor posibilitatea de a prelua controlul asupra tuturor operaţiunilor bancare, astfel conceptul creativ care stă la baza execuţiilor campaniei subliniază, într-un mod amuzant, ideea că pentru a obţine rezultatele pe care le doreşti, cel mai bine este dacă anumite lucruri le faci tu însuţi", a declarat Alexandru Vicol, copywriter Tempo. "Practic prin acest produs, BCR propune un nou tip de a face plati si tranzactii: mai eficient, mai rapid şi în care clientul preia controlul absolut, iar campania de comunicare nu face altceva decât să evidenţieze avantajele unei astfel de abordări", a adăugat Bogdan Costin, Deputy Creative Director Tempo.
La nivel de execuţie, campania include trei spoturi TV, fiecare dedicat unuia dintre cele trei tipuri de servicii diferite pe care produsul BCR le oferă: Click 24 Banking BCR (internet banking), Alo 24 Banking BCR (phone banking) si Easy 24 Banking BCR (serviciul non-stop oferit de zonele de self-banking special amenajate în anumite unităţi BCR).
Echipa Tempo implicată în dezvoltarea campaniei este formată din: Adrian Preda (Creative Director), Bogdan Costin (Deputy Creative Director), Alexandru Vicol (Copywriter ), Viorel Holovaci (Art Director), Aura Toma (Client Service Director), Ilinca Strajan (Senior Account Manager), Monica Gheorghiu (Account Supervisor), Bogdan Petrovici (A/V Manager).
Din partea BCR au contribuit Daniel Pană – Director Executiv, Georgiana Oltenescu – Head of Advertising, Alina Camelia Petcu – Marketing Specialist.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}